تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می گردد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان که روز چهارشنبه 27 بهمن ماه 1400 با دعوت رسمی سزار هویسز رئیس فدراسیون جودو کشور ترکیه راهی این کشور شده بود، پس از ملاقات با همتای خود تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو ایران و ترکیه را امضا کردند.

تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می گردد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در ادامه سفر میراسماعیلی به ترکیه، وی با حسین اوزکان قهرمان پرافتخار جودوی این کشور نیز ملاقات و گفت وگویی داشت. در این ملاقات، توافقات اولیه با این جودوکار سرشناس ترکیه ای انجام شد تا در صورت توافق نهایی وی راهنمایی تیم ملی جودو بزرگسالان ایران را برعهده بگیرد.اوزکان به زودی راهی تهران گردد و پس از آنالیز شرایط جودوی کشورمان و مطرح کردن شرایط خود، توافقات نهایی با فدراسیون جودوی ایران امضا گردد.

مدال طلای المپیک سیدنی در سال 2000، مدال نقره مسابقات قهرمانی دنیا در سال 1999، مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1997، مدال طلای مسابقات قهرمانی بازی های مدیترانه ای در سال 1999 و… از خوش رنگ ترین مدال های اوزکان در دوران قهرمانی است. وی چندین سال سرمربی تیم ملی ترکیه نیز بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2506

به "تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید