تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، صعود فاینورد با جهانبخش، رم در جمع 8 تیم برتر نهاده شد

به گزارش تنها پیامک، پرونده مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با صعود تیم های رم، فاینورد، اسلاویا پراگ و پائوک بسته شد.

تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، صعود فاینورد با جهانبخش، رم در جمع 8 تیم برتر نهاده شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، 4 بازی همزمان برگزار گردید که در مهمترین آنها رم و فاینورد مقابل رقبای خود رجحان رسیدند.

رم که در استادیوم المپیکو میزبان ویتسه هلند بود با به ثمر رساندن گلی دیرهنگام از شکست خانگی گریخت و کار را به تساوی یک - یک کشاند تا با احتساب پیروزی یک بر صفرش در خانه حریف، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک پیروز گردد و به مرحله بعدی صعود کند.

ماکسیمیلیان ویتک در دقیقه 62 برای ویتسه گلزنی کرد و تامی آبراهام در دقیقه 90 گل تساوی را برای رم زد.

در هلند، فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، میهمان خود تیم پارتیزان بلگراد صربستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. با این نتیجه، فاینورد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با رجحان 8 بر 3 حریفش را شکست داد و در جمع 8 تیم برتر تورنمنت نهاده شد.

سیریل دسرس در دقیقه 45، ریس نلسون در دقیقه 59 و برایان لینسن در دقیقه 90 برای فاینورد گلزنی کردند و ریکاردو خورخه پیرس گومس در دقیقه 61 تنها گل پارتیزان را زد. علیرضا جهانبخش در دقیقه 80 این بازی به جای لوئیز سینیسترا به میدان رفت.

در مسابقات دیگر، تیم لاسک اتریش در خانه میهمان خود اسلاویاپراگ جمهوری چک را که در دقایق 42 و 85 دو بازیکن خود را به علت دریافت کارت قرمز از دست داد، با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کرد اما به خاطر باخت 4 بر یک در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 7 بر 5 مغلوب حریف چکی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در آخرین بازی هم تیم پائوک یونان در بلژیک، خنت را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت و با احتساب نتیجه بازی دور رفت، در مجموع با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و صعود کرد.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا امروز (آدینه) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2087

به "تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، صعود فاینورد با جهانبخش، رم در جمع 8 تیم برتر نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، صعود فاینورد با جهانبخش، رم در جمع 8 تیم برتر نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید