مخازن زباله منطقه 19 در سال نو نونوار شده اند

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 19 از جانمایی و نصب مخازن زباله نو در معابر پرتردد این منطقه با هدف حفظ سلامت شهر و شهروندان خبر داد.

مخازن زباله منطقه 19 در سال نو نونوار شده اند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه با بیان اینکه مخازن زباله مکانیزه یکی از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر در راستای نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری های میکروبی هستند، گفت: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، 100 دستگاه مخزن زباله نو در نقاط پرتردد نواحی یک و دو این منطقه از جمله خیابان های شهید زلفی، میثاق شمالی، درختی، شهرداری، بلوار میلاد و ... جانمایی و نصب شده است.

او با اشاره به وجود 1422 دستگاه مخازن 1000 تا 1250 لیتری مکانیزه در معابر این منطقه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، تا به امروز بیش از 1000 دستگاه از این مخازن رنگ آمیزی شده است.

هدایت گفت: همچنین به منظور صرفه جویی در هزینه های نگهداشت، نزدیک به 500 مخزن مکانیزه معیوب، بازسازی شده و به چرخه فعالیت بازگشتند.

به گفته شهردار منطقه؛ به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند فعالیت گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه بصورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمانبندی شده در حال انجام است، طی این فعالیت مخازن مکانیزه پس از تخلیه زباله ها، از طریق خودروی مکانیزه مخزن شوی شستشو شده و در مرحله بعد نیز اطراف مخزن با استفاده از دستگاه واترجت گندزدایی می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2671

به "مخازن زباله منطقه 19 در سال نو نونوار شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخازن زباله منطقه 19 در سال نو نونوار شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید