مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی نموده است

به گزارش تنها پیامک، علیرضا رضایی، نایب قهرمان المپیک 2004 آتن در مورد چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: یکی از نکات قابل توجه و مهمی که بعد از مطالعه مصوبات و مفاد چرخه انتخابی تیم ملی متوجه آن خواهیم شد، اهمیت رقابت های قهرمانی کشور است. به نظر من با اجرای این چرخه، جایگاه رقابت های قهرمانی کشور به همان جایگاه قبلی خود یعنی یکی از مهمترین رویدادهای داخلی باز می شود.

مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی نموده است

وی ادامه داد: طبیعتاً وقتی یک کشتی گیر قهرمان کشور می گردد و مجوز حضور در مسابقات آسیایی را کسب می نماید این بدان معناست که مسابقات کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است. به نظر من باید این موضوع را یکی از امتیازات مثبت چرخه انتخابی محسوب کرد.

رضایی با اشاره به اهمیت جام تختی نیز گفت: باید به اهمیت بالای جام تختی در چرخه انتخابی هم اشاره نمود که دارای جایگاه تعیین و قابل توجهی برای مدعیان است. مطمئناً مدعیانی که در این تورنمنت به میدان می فرایند و حساب ویژه ای روی این میدان بین المللی باز نموده اند از انگیزه زیادی برخوردارند تا خودشان را اثبات نمایند.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در مورد پیکارهای لیگ برتر هم گفت: بی تردید پیکارهای لیگ برتر به کشتی گیران یاری خواهد نمود تا در شرایط بهتری وارد کارزار چرخه انتخابی شوند. البته یکی از نکات امیدوارنماینده و مثبت در چرخه انتخابی، فاصله منطقی و حساب شده مسابقات لیگ نسبت به پیکارهای قهرمان کشور است.

رضایی در انتها خاطر نشان کرد: شاید چرخه انتخابی در مرحله اجرا با بعضی کاستی ها و مسائل هم همراه گردد اما باید خوشبین بود در صدد برطرف آن بر آمد. ضمن اینکه در چرخه انتخابی کنونی نگاه سرمربی به کشتی، کاملاً ملی است و می توان امیدوار بود که تمامی امور طبق عدالت و شایسته سالاری پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2617

به "مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید