مردم از مراجعه حضوری به ایستگاه راه آهن خودداری نمایند، استرداد بلیت قطار های مسافری به وسیله تماس با تلفن 1539

به گزارش تنها پیامک، مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جموری اسلامی ایران گفت: مردم برای استرداد بلیط قطار بجای مراجعه حضوری به وسیله تماس با تلفن 1539 اقدام نمایند.

مردم از مراجعه حضوری به ایستگاه راه آهن خودداری نمایند، استرداد بلیت قطار های مسافری به وسیله تماس با تلفن 1539

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، با شیوع کرونا روز اول اسفندماه از مردم خواسته شد که از سفرهای غیرضروری بویژه سفرهای نوروزی اجتناب نمایند. به همین منظور وزارت راه و شهرسازی بیان کرد کلیه هزینه های بلیط های مسافری در تمام حوزه ها اعم از حمل و نقل هوایی و ریلی بدون کسر جریمه و به طور کامل در صورت استرداد بلیط به مردم پس داده می گردد.

بیشتر مردم به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا بلیط های مسافری خود را لغو کردند و خواهان پس دریافت پول خود شدند. ظاهرا تا هفته گذشته مسئله ای وجود نداشت اما از روز اول هفته جاری با قطع شدن سامانه استرداد بلیط بسیاری از مردم در این شرایط خطیر بحران کرونا برای پس دریافت هزینه استرداد بلیط خود مجبور شدند به صورت حضوری به ایستگاه های راه آهن مراجعه نمایند.

بمب کرونا در راه آهن تهران ترکید / سامانه اینترنتی که دکوری است

صادق سکری؛ مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرنگار مالی خبرنگاران در رابطه با مشکل پیش آمده گفت: سامانه استرداد بلیط با مشکلاتی روبرو شده بود که اکنون با مکانیزم تلفنی مرتفع شده و دیگر احتیاج نیست هموطنان عزیز در این شرایط به ایستگاه های قطار مراجعه نمایند.

سکری اضافه کرد: بیشتر بلیط های مسافری اسفند و فروردین لغو شد که حجم بسیار بالایی بود و تا کنون حدود 82 میلیارد تومان از این بلیط های لغو شده به مردم پرداخت شده و بعد از این هم به وسیله سامانه تلفنی تمام هزینه های مردم به طور کامل و در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

متعاقب پیگیری های صورت گرفته شرکت های حمل و نقل ریلی رجا و سفیر دقایقی قبل در اطلاعیه ای از برطرف مشکل ایجاد شده خبر دادند که در ادامه مشاهده می کنید.

استرداد بلیت قطارهای مسافری به وسیله تماس با تلفن شماره 1539

شرکتهای حمل و نقل ریلی مسافری رجا و سفیر به منظور رفاه هموطنان گرامی، و حفظ سلامت آنان از فردا دوشنبه(26 اسفندماه) استرداد بلیت قطارها را به وسیله تلفن 1539 نیز انجام می دهند.

روابط عمومی این شرکت های مسافری ریلی با اعلام این خبر اضافه کرد: از ساعت 10صبح تاریخ 26 اسفند ماه 98 هر کدام از مسافران شرکت های رجا و سفیر که تمایل به استرداد بلیت های خود را دارند می توانند به وسیله سامانه ارتباط با مشتریان با تلفن 1539 تماس و به صورت تلفنی نسبت به استرداد اقدام نموده و وجه بلیت خود را حدبیشتر ظرف 48 ساعت دریافت نمایند.

شایان ذکر است متقاضیان استرداد هنگام تماس می بایست شماره سریال بلیت های صادره ، شماره تلفن همراه (موبایلی) که هنگام خرید بلیت ثبت نموده اند همچنین شماره کارت بانکی یکی از افرادی که بلیت به نام ایشان صادر شده است را جهت تطبیق و استرداد وجه اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 865

به "مردم از مراجعه حضوری به ایستگاه راه آهن خودداری نمایند، استرداد بلیت قطار های مسافری به وسیله تماس با تلفن 1539" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از مراجعه حضوری به ایستگاه راه آهن خودداری نمایند، استرداد بلیت قطار های مسافری به وسیله تماس با تلفن 1539"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید