برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید آجیل و هدیه شب عید

به گزارش تنها پیامک، با نزدیک شدن به روزهای پایانی اسفند و آغاز تعطیلات نوروزی، بسیاری از مردم رفته رفته در تکاپوی نو شدن و خرید آجیل و تنقلات و نو کردن خانه در خانه تکانی و حتی هدیه شب عید می افتند.

برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید آجیل و هدیه شب عید

به گزارش خبرنگاران، نوروز از دیرباز برای ما ایرانی ها، فصل نو شدن و تازگی بوده و بسیاری از افراد به این بهانه در روزهای پایانی اسفند به سراغ خرید، تنقلات و آجیل شب عید، هدیه برای دید و بازدیدها و حتی نو کردن خانه در خانه تکانی و خرید لوازم خانگی می فرایند. با توجه به شرایط مالی کشور و گرانی قیمت ها اولین قدم در خرید عید، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر و مقرون به صرف است.

خبرنگاران در ادامه این مطلب به معرفی رسومات نوروزی و ارائه چند پیشنهاد برای هدیه شب عید می پردازد.

نوروز را چطور برگزار کنیم؟

احتمالا این روزها دغدغه بسیاری از خانواده های ایرانی، چگونگی گذراندن نوروز و خرید های شب عیدی و تنقلات برای پذیرایی از مهمان ها و دید و بازدیدهای نوروزی و عیدی دادن است؛ عید نوروز در هر نقطه از ایران به شکل های گوناگونی برگزار می گردد، اما برخی از ارکان نوروز در میان همه ایرانیان مشترک است که در زیر به صورت مختصر معرفی می شوند.

آجیل شب عید؛ عضو خوشمزه و جداناشدنی نوروز

یکی از بخش های مجذوب نماینده و جدایی ناپذیر نوروز، که این سال ها حتی با افزایش قیمت ها نیز مردم آن را به شکل کامل از سنت های نوروز حذف ننموده اند، سفارش آجیل شب عید است. آجیل شب عید در میان ایرانیان معمولا شامل آجیل های شور مانند بادام، پسته، فندق، بادام هندی و … است، که با توجه قیمت آجیل شب عید بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند بخشی از آن را با آجیل شیرین جایگزین نمایند.

در هر حال با توجه به افزایش قیمت ها و همه گیری کرونا، برترین گزینه خرید اینترنتی آجیل از یک فروشگاه باکیفیت و معتبر است که از نظر قیمت ها هم خیالتان راحت باشد.

خانه تکانی شب عید؛ تغییر دکوراسیون و نو کردن لوازم خانگی کهنه

یکی دیگر از رسوم قدیمی این عید باستانی در میان ایرانیان، خانه تکانی شب عید است که خانواده های ایرانی در روزهای پایانی سال به تمیز کردن و نو کردن خانه می پردازند. بسیاری از خانواده ها به جای خرید لوازم خونگی در طول سال ترجیح می دهند همزمان با نو شدن سال و حال و هوا، لوازم خانگی و محیط خانه خود را نیز نمایند. به ویژه که برخی از این وسایل مانند خرید جاروبرقی در خانه تکانی شب عید هم کاربرد دارند. در حال حاضر خرید اینترنتی لوازم خانگی مانند خرید غذاساز یا دیگر وسایل خانه نیز بسیار مورد توجه است.

عیدی دادن و هدیه شب عید

یکی دیگر از بخش های مجذوب نماینده نوروز به مانند سایر عیدها در ایران، رسم عیدی دادن و هدیه شب عید است که معمولا بزرگترها به کوچکترها هدیه ای به مناسبت این عید باستانی می دهند؛ از آن جایی که هدیه دادن در فرهنگ ایرانی، از دیرباز وجود داشته و نشانه محبت افراد به یکدیگر است، این رسم مجذوب نماینده عیدی بزرگترها به کوچک ترها محدود نشده و بسیاری از افراد به مادر و پدر، همسر و دوست خود نیز هدیه شب عید می دهند.

ساعت مچی؛ یک هدیه مناسب برای عید

با توجه به این که در روزهای نزدیک به نوروز بسیاری از افراد در پی خرید لباس و وسایل تازه هستند و با توجه به گرانی بازار، خرید یک ساعت مچی معتبر و اصل به عنوان هدیه برای نزدیکان و کسانی که دوستشان داریم می تواند یک گزینه مجذوب نماینده باشد. خرید این هدیه مجذوب نماینده و سفارش ساعت مچی فوری که می تواند به عنوان نمادی از گذر زمان و نو شدن سال هم تلقی گردد، به شکل آنلاین بسیار راحت و بدون دردسر است. خرید اینترنتی ساعت مچی نیز بهتر است از یک فروشگاه اینترنتی معتبر صورت بگیرد.

گل شب عید

گل از دیرباز، نماد عشق و محبت بوده و به عنوان یک هدیه تکرارنشدنی گزینه مناسبی برای عیدی و هدیه شب عید است. خرید گل شب عید بعلاوه با توجه به فرا رسیدن بهار و تازه شدن طبیعت، به عنوان نمادی از تازگی و نو شدن، یکی از اعضای جدایی ناپذیر سفره هفت سین است؛ بسیاری از خانواده ها کنار سفره هفت سین خود، گل بنفشه، حسن یوسف، سنبل یا گل های دیگری که در این فصل می روید را قرار می دهند. در حال حاضر فروشگاه های آنلاین گل و گیاه، امکان خرید اینترنتی گل و تهیه گل شب عید را به راحتی فراهم نموده اند. ضمن این که بسیاری از شرکت ها و موسسات می توانند به راحتی و با خرید گل آنلاین ، در کنار عیدی و تبریک سال تازه به سفارش اینترنتی گل برای پرسنل و کارمندان خود اقدام نمایند.

خبرنگاران در ادامه به معرفی چند فروشگاه معتبر برای خرید شب عید می پردازد.

ایران تایمر؛ بزرگترین فروشگاه ساعت مچی کشور

اگر در پی یک ساعت مچی اورجینال و برند هستید، جشنواره عید ایران تایمر را از دست ندهید. در جشنواره عید ایران تایمر، برخی از محصولات تا 80% شامل تخفیف شدند، با خرید

بالای 2 میلیون بخشی از مبلغ فاکتورتان به حساب شما برگشت داده شده و یک کارت اشتراک 1 ماهه نماوا از ما دریافت می کنید. در جشنواره عیدانه ایران تایمر دست خالی بیرون نخواهید رفت.

کافی است برای خرید ساعت مچی، عینک آفتابی و زیورآلات اورجینال به سایت ایران تایمر مراجعه کنید: www.irantimer.com

گل فروشی آنلاین گلمون

ارسال هدیه در عید نوروز از سنت های دیرینه ما ایرانیان به شمار میرود.برای ارسال گل و سفارش باکس هدیه می توانید به وسیله گل فروشی آنلاین گلمون اقدام کنید. به وسیله گلمون سفارش گل در تهران را از برترین گل فروشی های تهران به صورت آنلاین و مطمئن تجربه کنید . ارسال هدایا در سراسر کشور و تمامی مراکز استان ها به صورت فوری، رایگان و با ضمانت تازگی گل ها خواهد بود. گل فروشی گلمون دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت بوده و در تمامی ایام نوروز می توانید با پشتیبانی تلفنی شبانه روزی گلمون سوالات خود را مطرح کنید.

دورهمی آجیل های نوروزتان را به بارجیل بسپارید

بارجیل، فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار است که اهدافش را روی فروش محصولاتی با برترین کیفیت و در زیباترین بسته بندی متمرکز ساخته تا شما برای خرید آجیل نوروزی خود، وقت زیادی صرف نکنید. در صف های طولانی نمانید و از محصولات پرتخفیفش خرید کنید.

نوروز پیش رو، فرق می نماید.

لوازم خونگی

لوازمخونگی با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش محصولات خانگی به صورت حضوری و اینترنتی در خدمت شما عزیزان است.

با نزدیک شدن به عید نوروز، فروشگاه اینترنتی لوازمخونگی تخفیفات ویژهای برای بسیاری از محصولات مانند جاروبرقی، غذاساز، اتو، گوشتکوببرقی و… در نظر دارد. در شلوغیهای شب عید ارسال محصولات برای تهران رایگان در همان روز و سایر شهرها با کمترین هزینه است.

تلفن: 02166706005

واتساپ: 09196356005

صفحه اینستاگرام: @lavazemkhonegi

منبع: همگردی
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2622

به "برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید آجیل و هدیه شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید آجیل و هدیه شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید