بازسازی مسجد تاریخی نجم آباد شروع شد

به گزارش تنها پیامک، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمدی روز چهار شنبه سوم دی ماه 99، با اعلام این خبر، اضافه نمود: در بازدید اجرا شده و آنالیز های صورت گرفته از طرف کارشناسان حوزه بازسازی اداره کل، نقاط آسیب دیده در سقف و بدنه بنا، شناسایی و به همین دلیل، طرح بازسازیی ارائه شد.

بازسازی مسجد تاریخی نجم آباد شروع شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او در ادامه اعلام کرد: به همین منظور بودجه ای برای شروع پروژه بازسازی در نظر گرفته شده که تا کنون از طرف مراجع ذیصلاح ابلاغ نشده است اما با این وجود با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی شروع شده است.

محمدی اعلام کرد: تا کنون قسمت های داخلی گنبد ها بازسازی شده اند و پس از سبک سازی سقف، بازسازی این قسمت از بنا نیز به زودی انجام خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: از مواد و مصالح به کار رفته در بنا به منظور حفظ استحکام و اصالت بنا استفاده می گردد و به زودی شاهد بازسازی نهایی مسجد نجم آباد و برطرف یکی از دغدغه های مردم فرهنگ دوست شهر ستان نظر آباد و روستای تاریخی نجم آباد، اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد خواهیم بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1368

به "بازسازی مسجد تاریخی نجم آباد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مسجد تاریخی نجم آباد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید