معرفی بهترین رستوران های سنت پترزبورگ

به گزارش تنها پیامک، بهترین رستوران های سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ در قلب کشور روسیه قرار گرفته و با قدم زدن در آن می توانید به سادگی تاریخ چند صد ساله تزارها را ببینید. در سراسر شهر سنت پنترزبورگ رستوران های بسیاری وجود دارند اما زمانی که از جمله بهترین رستوران های سنت پترزبورگ استفاده می کنیم به این معنی است که چیزی متفاوت تر از دیگران را در این مکان ها امتحان خواهید کرد. بعضی از این بهترین ها از نظر منو و غذاهای پیشنهادی در این لیست قرار گرفته و بعضی دیگر تجربه ای متفاوت از یک وعده غذا را برای شما به ارمغان می آورند. در این مطلب قصد داریم بعضی از بهترین رستوران های سنت پترزبورگ که در هر دو این موارد پیروز بوده و در طول سال ها توانسته اند نظر افراد را جلب نمایند به شما معرفی کنیم پس با خبرنگاران همراه شوید.

معرفی بهترین رستوران های سنت پترزبورگ

رستوران فرانچیسکو | FRANCESCO

رستوران فرانچیسکو که در سبک ایتالیایی غذاهای خود را ارائه می نماید اولین رستوران ایتالیایی و یکی از بهترین رستوران های سنت پترزبورگ می باشد. منوی این رستوران منحصر به فرد بوده و دارای دستورالعمل هایی است که آن را با سایرین متفاوت می نماید. فراچیسکو علاوه بر اینکه از ادویه های کمیاب استفاده می نماید، عطر و طعم خاص غذاهای ایتالیایی را به ظروف خود می افزاید. قلب رستوران فضایی گرم و صمیمی داشته و برای جمع خویشاوندان یا دوستان بسیار مناسب می باشد. همه چیز در این فضا نشان دهنده آرامش بوده و فضای داخلی رستوران توسط استودیوی طراحی در مسکو روسیه ساخته شده و مبلمان های خاص آن از ایتالیا آورده شده است. فرانچسکو محلی است که می توانید تجربه وعده های خوشمزه را در کنار دوستان یا خانواده خود در قلب سنت پترزبورگ داشته باشید. این رستوران از ساعت 12 ظهر تا آخرین مهمان باز می باشد.

رستوران بوریواژ | BEAU RIVAGE

رستوران بوریواژ در هتل Moika 22 Kempinksi واقع شده و غذاهای خود را در سبک فرانسوی ارائه می نماید. بوریواژ که از بهترین رستوران های سنت پترزبورگ می باشد مجموعه ای فوق العاده از غذاهای فرانسوی و تجربه متفاوتی از آن را به شما ارائه می نماید. دکوراسیون رستوران فضایی مدرن و در عین حال آرامش بخش را ایجاد نموده و فهرستی فوق العاده از نوشیدنی ها را پیشنهاد می نماید. همچنین رستوران بوریواژ منوی صبحانه فوق العاده ای نیز برای افرادی که قصد دارند صبح خود را با تجربه غذاهای خوشمزه فرانسوی شروع کند پیشنهاد می دهد.

رستوران لیوروپ | LEUROPE RESTAURANT

رستوران لیوروپ در Grand Hotel Europe واقع شده و در سبک اروپایی غذاهای خود را ارائه می نماید. لیوروپ یکی از بهترین رستوران های سنت پترزبورگ بوده که با دکوراسیون قرن بیستمی خود و غذاهای بی نظیرش تجربه ای متفاوت را در قلب روسیه به شما ارائه می نماید. این رستوران مشهور گزینه های متنوعی از غذاهای اروپایی و روسی را با هنر ترکیب نموده و تجربه ای از یک وعده غذایی به یادماندنی را برجای می گذارد. هر آدینه شب موسیقی زنده با گزینه هایی از چایکوفسکی فضا را کاملا به چند دهه قبل می برد. پیشنهاد می کنیم که خاویار مخصوص روز یکشنبه را از دست ندهید.

رستوران گینزا | GINZA

رستوران گینزا به عنوان مقصدی محبوب برای تخبگان شهر شناخته شده و یکی از بهترین رستوران های سنت پترزبورگ می باشد. این رستوران متفاوت ترکیبی منحصر به فرد از غذاهای ژاپنی و ایتالیایی را ارائه نموده و تاکید آن بر تاثیرات آشپزی ژاپنی است. اگرچه که دستورالعمل های غذاها به طور کامل با سلیقه اروپایی سازگار است. رستوران گینزا زمانی که در سال 2003 افتتاح گشت به عنوان باکیفیت ترین غذاها از نظر طعم و مزه در مجله جت انتخاب گشت. فضای رستوران با طراحی داخلی بسیار محبت آمیز تنها برای صرف غذا نبوده و مهمانی های بسیاری نیز در آن برگزار می گردد.

رستوران تالئون | TALEON RESTAURANT

رستوران تالئون که در سبک اروپایی غذاهای خود را ارائه می نماید 3 مرتبه برنده لوکس ترین و بهترین رستوران های سنت پترزبورگ شده است. بنابراین شما می توانید انتظار چیزی متفاوت از از سایرین از تالئون داشته باشید. اتاق های رستوران تالئون از سلطنت لویی شانزدهم و امپراتوری تزار روسیه الهام گرفته شده و نقاشی های رنسانسی بر روی دیوارهای آن آویزان است. عظمت اتاق ها نیز به تناسب کاترین عظیم می باشد. سرآشپز رستوران الکساندر درگولسکی (Alexander Dregolsky) بوده که گزینه هایی از غذاهای نوآورانه اروپایی را تهیه نموده و توسط کارکنان حرفه ای تزیین و سرو می گردد. علاوه بر این شما می توانید لیستی از بهترین نوشیدنی ها را در قلب رستوران تالئون تجربه کنید. در طول روز رستوران ارزش بازدید را داشته و پیشنهاد می کنیم خاویار و خرچنگ یکشنبه ها را از دست ندهید.

رستوران روسکایا رایبالکا | RUSSKAYA RYBALKA

رستوران روسکایا رایبالکا از جمله بهترین رستوران های سنت پترزبورگ است که در سبک غذاهای دریایی فعالیت می نماید. مهمانان می توانند غذای خود را در ساختمان اصلی و یا در کلبه های چوبی کنار دریاچه پر از ماهی میل نمایند. انواعی از ماهی های قزل آلا، کپور، خاویاری و … در گزینه ها وجود داشته که هر کدام را از دریاچه صید نموده و سرآشپز می توانید آن را در صورت های مختلفی مانند دودی شده یا پخته شده بر روی زغال چوب برای شما آماده نماید. از آنجایی که استخرهای این رستوران سیستم گرمایشی دارند دریافت ماهی در زمستان نیز برای آن ها ممکن بوده و حتی ماهی هایی که در آن فصل موجود نیستند را می توان در اینجا پیدا کرد. فضای رستوران سرگرم نماینده و خانوادگی با تجربه ای متفاوت است. ولادیمیر پوتین و ژاک شیراک از جمله مهمانان این رستوران بوده اند.

رستوران تزار | TSAR

رستوران تزار نام باشکوهی برای یکی از بهترین رستوران های سنت پترزبورگ می باشد اما گویی یک غذا در لندن به نام ملکه ویکتوریا باشد. اما خوشبختانه باید گفت که این رستوران کوشش نمی نماید تا محیط و شرایط دوران تزار را شکوفا نماید. در حالی که دکوراسیون رستوران به اواخر قرن نوزدهم و اویل قرن بیستم بازمی گردد اما شور و شوق و ایده های نوآورانه کارکنان باعث شده تا ظاهری متفاوت از اسم خود داشته باشد. غذاهای خوشمزه معمولا با تزیینی مدرن ارائه شده و مهمانان رستوران تزار اغلب از تجار ثروتمند می باشند. در کنار این ها فهرستی از نوشیدنی ها در اختیار شما بوده و برخورد کارکنان به گونه ای است که شما یک تزار مدرن هستید.

منبع: www.elitetraveler.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 958

به "معرفی بهترین رستوران های سنت پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های سنت پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید