مورتال کامبت 1 رسما معرفی گردید؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

به گزارش تنها پیامک، استودیوی بازی سازی ندررلم و شرکت برادران وارنر رسما از شماره نو مجموعه بازی های مبارزه ای مورتال کامبت به نام مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) رونمایی نموده اند. همانطور که از نام این شماره نو پیداست، مورتال کامبت 1 قرار است یک بازنگری بزرگ و کامل بر این سری بازی ها باشد.

مورتال کامبت 1 رسما معرفی گردید؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

در حالی که انتظار داشتیم تا با مورتال کامبت 12 روبرو شویم، بر و بچه های استودیوی ندررلم تصمیم گرفته اند تا سری مورتال کامبت خود را از نو تعریف نمایند. مورتال کامبت 1 قرار است شخصیت های اصلی و معروف این سری را با طراحی هایی کاملا تازه و داستان هایی تازه در مقابل مخاطبان قرار دهد. در عین حال هم گفته شده که سیستم های مبارزه بازی هم کاملا دگرگون شده است و مورتال کامبت برای اولین بار، اسیست (Assist) یا کاراکترهای همراه خواهد داشت که در میان مبارزه به یاری شخصیت انتخاب شده می آیند.

از لحاظ داستانی، بازنگری کامل بر مورتال کامبت به این شکل توجیه شده که لیو کانگ، حالا که پس از وقایع مورتال کامبت 11 خدای آتش شده، دنیای کاملا تازهی خلق نموده است. این دنیای تازه، به شکل یک دنیای موازی در راستای دنیای اصلی مورتال کامبت قرار گرفته، اتفاقی که با سری مورتال کامبت هم غریبه نیست و برای اولین بار نیست که با این موضوع روبرو می شویم.

در کنار یک سیستم مبارزه تازه، که هنوز صحبتی از آن نشده است، می دانیم که بخش داستانی سینمایی همیشگی مورتال کامبت، به همراه تمام نماینده های خشن یا همان فیتالیتی ها در مورتال کامبت 1 سر جای خود باقی هستند.

فهرست نهایی شخصیت های مورتال کامبت 1 هنوز معین نشده است، اما حضور این شخصیت ها برای بازی تایید شده است:

  • لیو کانگ
  • اسکورپیون
  • ساب-زیرو
  • کونگ لائو
  • کیتانا
  • شنگ سونگ
  • جانی کیج

هنوز خود بازی را هم ندیده ایم، اما از بسته های الحاقی و دانلودی و نسخه های گرانتر بازی همین امروز رونمایی شده است. مورتال کامبت 1 نسخه ا گران تر به نام پریمیوم ادیشن خواهد داشت که با قیمت 110 دلار به فروش می رسد. این نسخه در کنار بازی پایه، شامل اولین سیزن پس بازی و 1250 دراگون کریستال است. سیزن پس بازی یا همان کامبت پک (Kombat Pack) قرار است شش شخصیت تازه، پنج شخصیت اسیست و اسکین های بیشتری را به بازی اضافه کند. یکی از اسکین ها معرفی شده و ژان کلاد ون دم است که به عنوان اسکین روی شخصیت جانی کیج می نشیند.

کاری به شخصیت های تازه که به مرور زمان به بازی های مبارزه ای اضافه می شوند نداریم، ولی مورتال کامبت 11 چپ و راست پر بود از پرداخت های درون برنامه ای و لباس و آیتم و گیر (Gear) برای فروش که گرفتنشان بدون پول دادن ده ها ساعت زمان می برد و یک کریپت (Krypt) که معینا با این هدف ساخته شده بود تا اعصاب بازی نماینده ها را خرد و آن ها را مجبور به پرداخت پول کند. اینکه می بینیم هنوز بازی معرفی نشده، مورتال کامبت 1 هم از دراگون کریستال حرف می زند، نگران مان نموده است و امیدواریم بازی از این لحاظ دنباله روی شماره قبلی نباشد.

مورتال کامبت 1 برای عرضه در روز 19 سپتامبر در نظر گرفته شده است. بازی روی پلتفرم های ایکس باکس سری، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر انیمیشنی رونمایی مورتال کامبت 1 را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3187

به "مورتال کامبت 1 رسما معرفی گردید؛ تریلر رونمایی آن را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مورتال کامبت 1 رسما معرفی گردید؛ تریلر رونمایی آن را ببینید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورتال کامبت 1 رسما معرفی گردید؛ تریلر رونمایی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید