میهایلوویچ: در ایتالیا هیچکس به اندازه من رؤیای مربیگری میلان را نداشته است

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: سرمربی جدید میلان تأکید کرد شور و شوق فراوانی برای نشستن روی نیمکت روسونری داشته است.

میهایلوویچ: در ایتالیا هیچکس به اندازه من رؤیای مربیگری میلان را نداشته است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سینیشا میهایلوویچ سه شنبه هفته گذشته با قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر را هم دارد به طور رسمی به عنوان سرمربی میلان معرفی گردید. بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی مدافع پیشین تیم های اینتر و لاتزیو بابت هر فصل راهنمایی میلان 2.5 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

این مربی صربستانی که حالا با دریافت جای فیلیپو اینزاگی مأموریت دشواری برای بازگرداندن روسونری به جمع مدعیان سری A ایتالیا دارد در مراسمی که توسط اسپانسر باشگاه میلان ترتیب داده شده بود، گفت: وقتی در میلان هستید نمی توانید در ارتفاع کم پرواز کنید بلکه باید بزرگ فکر نموده و اهداف بزرگی را برای خود ترسیم کنید. از این رو هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا میلان را به جایگاهی که شایسته اش بازگردانیم. البته کار آسانی در پیش نداریم ولی متقاعد شده ام که می توانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی پیشین سامپدوریا در ادامه تأکید کرد: در دوران سیلیو برلوسکونی (مالک باشگاه میلان) مربیانی زیادی چه از داخل باشگاه از جمله کارلو آنچلوتی و فابیو کاپلو و چه خارج از باشگاه نظیر آلبرتو زاکه رونی، ماسیمیلیانو آلگری و آریگو ساچی راهنمایی میلان را بر عهده داشته اند ولی در ایتالیا هیچ مربی به اندازه من رؤیای سرمربیگری میلان را نداشته است. من اعتمادبه نفس بالایی برای سرمربیگری میلان دارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 452

به "میهایلوویچ: در ایتالیا هیچکس به اندازه من رؤیای مربیگری میلان را نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهایلوویچ: در ایتالیا هیچکس به اندازه من رؤیای مربیگری میلان را نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید