نبرد 100 امتیازی در مشهد

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/خراسان رضوی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در مصافی حساس، فردا از ساعت 20:15 رودرروی تراکتور تبریز قرار خواهدگرفت.

نبرد 100 امتیازی در مشهد

لیگ برتر فوتبال به ایستگاه بیست و ششم خود رسیده است و هرچه به روزهای سرانجامی لیگ نزدیک می شویم، رقابت ها حساس تر می گردد. شهرخودروی خراسان که در 25 رقابت گذشته خود در لیگ، 42 امتیاز کسب نموده و به رتبه چهارم تکیه زده، یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

تنها نماینده خراسان در لیگ برتر با گذر از حواشی که در هفته های گذشته با آن درگیر شده بودند، حالا با تمرکز بالا رودرروی تراکتوری قرار خواهند گرفت که خود بخت زیادی برای کسب سهمیه آسیایی دارد. شهرخودرو، سپاهان، تراکتور، استقلال و البته فولاد، به جز پرسپولیس که تا حدی قهرمانی و کسبه سهمیه خود را قطعی نموده، 5 فینال تا سرانجام فصل دارند.

گرچه هفته گذشته شهرخودرو با شکست، جم را ترک کرد اما هنوز این تیم از بخت بالایی برای صعود به آسیا برخوردار است و می تواند با موفقیت در جدال با تراکتور، صنعت نفت، استقلال، سپاهان و نساجی، حضور دوباره خود در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی نماید.

آزمون سخت سهراب

ملاقات با تراکتور، نخستین آزمون جدی سهراب بختیاری زاده، سرمربی جوان و تازه وارد شهرخودرویی ها محسوب می گردد. او روز قبل از ملاقات با پارس، در تمرین تیم شهرخودرو حضور یافت و فرصت آنچنانی برای پیاده سازی تفکراتش در تیم نداشت.

حالا با گذشت حدودا یک هفته، می توان کم کم منتظر ایجاد پازل های تاکتیکی مدنظر بختیاری زاده در این تیم باشیم. به جز بختیاری زاده، حسین بادامکی، بازیکن سابق تیم های ابومسلم، پدیده و پرسپولیس نیز در کادرفنی تیم شهرخودرو حضور دارد.

حضور در جمع مدعیان لیگ و کسب سهمیه آسیایی، در اختیار داشتن بازیکنان خوب و البته حمایت های اقتصادی که شهرخودرو از تیمش داشته و پرداخت 80 درصدی مطالبات بازیکنان، همه و همه فضای مناسبی را برای بختیاری زاده فراهم نموده تا بتواند کشتی شهرخودرو را در ادامه راه به ساحل آرامش برساند.

وفاق استانی برای چشیدن دوباره طعم آسیا

بعد از ماجراها و حواشی که در روز معارفه سهراب بختیاری زاده رقم خورد، در نهایت با مصاحبه حمیداوی، مالک باشگاه به نظر می رسد آرامش دوباره در شهرخودرو حکم فرما شده و همدلی خوبی برای کسب دوباره سهمیه آسیایی در استان خراسان رضوی و کلانشهر مشهد به وجود آمده است.

شهرخودرو فصل قبل هم توانست با وجود رقبای سرسختی همچون تراکتور، با یک اتحاد مثال زدنی، راهی لیگ قهرمانان آسیا گردد و این فصل هم در صورت استفاده از این فرمول، قطعا اتفاقات خوبی می تواند برای تنها نماینده استان در لیگ برتر رقم بخورد.

پاداش عظیم در انتظار شهرخودرو

از اردوی شهرخودرویی ها خبر می رسد مالک این باشگاه برای افزایش انگیزه بازیکنان و کادرفنی تیمش، پاداش ویژه ای برای جدال با تراکتور مشخص نموده است تا در صورت برد به آنها پرداخت کند.

شهرخودرو هم اکنون با 42 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است و تراکتور، با 44 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. در صورت پیروزی مقابل تراکتور تبریز، شهرخودرو می تواند در صورت ناکامی سپاهان در برابر صنعت نفت، به رتبه دوم جدول صعود کند. ملاقات رفت دو تیم در تبریز، با پیروزی 3 بر 1 تراکتور به سرانجام رسید. یحیی گل محمدی، سرمربی فعلی پرسپولیس در آن ملاقات، سرمربی شهرخودرو بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1145

به "نبرد 100 امتیازی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد 100 امتیازی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید