هواوی می خواهد یک قاب گوشی بسازد که می تواند گوشی های 4G را به 5G تبدیل کند

به گزارش تنها پیامک، در حال حاضر، گوشی های هواوی به خاطر تحریم ها و محدودیت های تراشه، نمی توانند با مودم 5G عرضه گردد و عمده گوشی های نسل نو این شرکت نهایتا ارتباطات 4G دارند.

هواوی می خواهد یک قاب گوشی بسازد که می تواند گوشی های 4G را به 5G تبدیل کند

هواوی برای حل این مشکل، دارد روی یک کیس گوشی کار می نماید که با نصب روی گوشی های 4G امکان اتصال به شبکه های 5G را می دهد یا به زبان دیگر، گوشی 4G را به یک گوشی 5G تبدیل می نماید.

با توجه به اطلاعاتی که سایت Weibo به دست آورده است؛ هواوی راه چارهی دارد که می تواند با نصب یک قاب گوشی، باندهای شبکه 5G را روی دستگاه های خود فعال کند. هنوز کارایی این دستگاه ها میزان گیری نشده است و معین نیست در عمل چقدر می توانند روی شبکه های 5G کیفیت و سرعتی بالایی ارائه بدهند.

معین است که این راه چاره در مقایسه با تراشه های دارای مودم 5G کار شده در یک گوشی، یکپارچه نخواهد بود اما برای بسیاری از کاربران می تواند گزینه بهتری نسبت به زمانی که فقط 4G دارند؛ تلقی گردد.

هنوز هواوی ساخت چنین محصولی یا جزئیات آن را فاش نکرده است و هیچ گونه علائمی از تایید یا فروش آن نیست. فقط سایت Weibo رندری از این کیس گوشی به نمایش گذاشته است که بریدگی دوربین بزرگی مشابه با گوشی P50 دارد و از پایه شیب دار در بخش پشتی سود می برد.

ظاهرا باندهای شبکه و آنتن ها در همه اطراف این کیس گوشی کار گذاشته شده اند و نسبت به قاب گوشی های معمولی، طراحی بهتری دارد.

هواوی سال گذشته گوشی های P50 را بدون مودم 5G عرضه کرد. گوشی P50 اولی پرچم دار هواوی بودن 5G بود و دلیل آن نیز عدم فعال بودن باندهای رادیویی 5G برای آن در شبکه های 5G است. به این ترتیب، گوشی های بسیار مهمی مانند P50 و P50 Pocket و حتی گوشی تازه نوا 9 بدون 5G عرضه شدند.

حالا، اگر این خبر واقعیت داشته باشد و هواوی بتواند کیسی بسازد که 5G را به گوشی های 4G مانند P50 اضافه می نماید؛ برای کاربران بسیار مهم خواهد بود و آن ها می توانند در بیرون از خانه به 5G دسترسی داشته باشند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2896

به "هواوی می خواهد یک قاب گوشی بسازد که می تواند گوشی های 4G را به 5G تبدیل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی می خواهد یک قاب گوشی بسازد که می تواند گوشی های 4G را به 5G تبدیل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید