هورایزن فوربیدن وست انتخاب های داستانی دارد، ولی تنها یک سرانجام خواهد داشت

به گزارش تنها پیامک، هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) را می توان مهم ترین بازی اختصاصی پلی استیشن در سال 2022 دانست. این بازی قرار است در تاریخ 29 بهمن (18 فوریه) عرضه گردد. پس کمتر از 1 ماه تا عرضه آن به جای مانده است. فوربیدن وست دقیقا 5 سال بعد از بازی زیرو داون (Zero dawn) عرضه خواهد شد. طبق چیزی که اعلام شده است فوربیدن وست دنیای هورایزن را به شدت توسعه داده و عناصر زیادی را به بازی اضافه نموده است.

هورایزن فوربیدن وست انتخاب های داستانی دارد، ولی تنها یک سرانجام خواهد داشت

هرچه ما بیشتر به تاریخ عرضه نزدیک می شویم، سازندگان اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می دهند. در یک مصاحبه اخیر با کارگردان بخش داستانی شرکت گوریلا گیمز (Guerrilla Games) به نام بنجامین مککاو (Benjamin Maccaw)، اظهار داشت که این بازی تنها یک خاتمه خواهد داشت. البته بازیکنان به حد کمی در داستان نقش خواهند داشت. او شرح داد:

در این مصاحبه شرح داده شد که چرا ایلوی و تیمش به سمت غرب می فرایند. این افراد به سان فرانسیسکو رسیده و در آنجا آغاز به گشت و گذار می نمایند. نویسنده ارشد بازی به نام آنی کیتاین شرح داد:

نوترین تریلر داستانی این بازی نشان داد که کری ان ماس (Carrie Anne Moss) نیز در فوربیدن وست حضور خواهد داشت. بعلاوه تعدادی دیگر از بازیگران زیرو داون در بازی نو مجموعه هورایزن حضور دارند. همین مسائل باعث شده تا بازی هورایزن فوربیدن وست به شدت جالب توجه باشد و بسیاری منتظر انتشار آن باشند.

منبع: Wccftech.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2996

به "هورایزن فوربیدن وست انتخاب های داستانی دارد، ولی تنها یک سرانجام خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هورایزن فوربیدن وست انتخاب های داستانی دارد، ولی تنها یک سرانجام خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید