سفر به آمریکا: واشنگتن رکورد درآمدهای گردشگری را شکست

به گزارش تنها پیامک، بیش از 19 میلیون توریست از داخل آمریکا طی سال 2015 از واشنگتن، پایتخت ایالات متحده دیدن کردند و با این میزان توریست، رکورد جدیدی در صنعت توریستی این شهر به ثبت رسید.

سفر به آمریکا: واشنگتن رکورد درآمدهای گردشگری را شکست

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای توریستی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

براساس گزارشات منتشر شده، گردشگران داخلی و خارجی در این بازه زمانی هفت میلیارد و 100 میلیون دلار در واشنگتن هزینه کردند. این آمار از زمان رکود مالی عظیم این کشور تا به امروز بی سابقه بوده است.

رشد گردشگری داخلی واشنگتن 5/3 درصد نسبت به سال 2014 افزایش داشته و این رقم در خصوص بخش خارجی حدود چهار درصد بوده است. آمار کلی این افزایش استقبال در ماه اوت اعلام می گردد.

صنعت گردشگری منطقه کلمبیا برای 74 هزار شغل سودآوری می نماید. هزینه ای که مسافران طی این مدت برای اقامت خود صرف نموده اند، 2/6 درصد افزایش داشته است.

گردشگری واشنگتن پس از انفجار برج های دوقلو در سال 2011 و سپس رکود شدید سال های 2007 تا 2009 به شدت افت کرد و از سال 2000 آمار گردشگری این منطقه فرایند ثابتی را طی می کرد.

احداث هتل های جدید و افزایش قیمت اقامت در واشنگتن از مهم ترین عوامل این تغییر آمار است. بین سال های 2010 تا 2015 هتل های جدیدی با بیش از 3000 اتاق در واشنگتن راه اندازی شدند که عظیمترین آن ها ماریوت مارکیز است که سال 2014 در نزدیکی مرکز همایش های شهر افتتاح شد.

آنالیز ها نشان می دهد آمریکایی ها به ازای هر یک دلار، 2/56 دلار مالیات برای رونق صنعت گردشگری شهر از مسافران می گیرند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1411

به "سفر به آمریکا: واشنگتن رکورد درآمدهای گردشگری را شکست" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به آمریکا: واشنگتن رکورد درآمدهای گردشگری را شکست" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: واشنگتن رکورد درآمدهای گردشگری را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید