ورکشاپ اخذ بورسیه تحصیلی فول فاند چین

به گزارش تنها پیامک، بسیاری از علاقمندان به ادامه تحصیل، با توجه به شرایط سخت گزینش در دانشگاهها از قبیل رقابت در کنکور ، کیفیت پایین دانشگاه های داخلی بعضی اوقات سال ها وقت و هزینه خود را در راه رسیدن به هدف مورد نظر از دست می دهند.

ورکشاپ اخذ بورسیه تحصیلی فول فاند چین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دبیرستان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

شناخت مسیرهای گوناگون و آشنایی با محاسن و مزایای تحصیل در کشورهای دیگر می تواند شرایط را برای ادامه تحصیل هموارتر نماید.

فرصت ویژه ای برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا پیش آمده تا بتواند به عنوان آخرین شانسشان در سال 97 برای اخذ بورسیه فول فاند تحصیلی برای ترم سپتامبر 2019 ، تلاششان را کنند تا بتواند این شرایط پیش امده را به نحو احسنت استفاده کنند. در تاریخ چهارشنبه 3 بهمن 97 ورکشاپی برگزار می شود که شما می توانید بصورت حضوری با کنندگان ما در چین پرسش و پاسخ نمایید و شانس خود را برای دریافت این بورسیه محک بزنید.

ما در مقاله بورسیه های تحصیلی چین به طور کاملا مفصل برای اولین بار در خصوص شرایط بورسیه های تحصیلی این کشور شرح دادیم. کشور چین به لحاظ قدرت مالی و پیشرفت بسیار سریع در جهان توانسته توجه دانشجویان بسیار زیادی در جهان را به خود جلب کند.

آنچه که در ورکشاپ تحصیل در چین اتفاق خواهد افتاد

  1. سوابق موسسه در اخذ بورس چین
  2. مزایای تحصیل در چین
  3. معرفی اجمالی شهرهای چین
  4. آشنایی با رنکینگ دانشگاههای چین
  5. هزینه های تحصیل
  6. آشنایی با بورس دولت چین
  7. مدارک مورد احتیاج برای اخذ بورس
  8. برنامه زمانبندی برای اخذ بورس
  9. پرسش و پاسخ
  10. آنالیز سوابق تحصیلی شرکت کنندگان
منبع: سفیرساعی
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 974

به "ورکشاپ اخذ بورسیه تحصیلی فول فاند چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورکشاپ اخذ بورسیه تحصیلی فول فاند چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید