پتانسیل بالای بانوان تیم ملی کوراش برای کسب مدال در مسابقات آسیایی

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/خراسان شمالی سرمربی تیم ملی کوراش بانوان گفت: بانوان تیم ملی پتانسیل بالایی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا دارند.

پتانسیل بالای بانوان تیم ملی کوراش برای کسب مدال در مسابقات آسیایی

بتول پاکروح در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خراسان شمالی میزبانی خوب و رضایت بخشی را برای اردوی تمرینی ورزشکاران به ارمغان آورد.

پاکروح اضافه نمود: کوراش کاران اردوی تمرینی تیم ملی بانوان توانستند با دو دوره میزبانی خراسان شمالی به خوبی اهداف تمرینات خود را ادامه دهند.

وی گفت: تمرینات سخت ورزشکاران ایران طی 6 دوره اردوی تمرینی تیم ملی کوراش کشور، ایران را امیدوار به کسب حداقل یک مدال در مسابقات قهرمانی آسیا نموده است.

وی ادامه داد: نهمین روز از ششمین اردوی تیم ملی بانوان کوراش به میزبانی خراسان شمالی امروز هفتم اسفند ماه به خاتمه رسید و این اردو تا دهم اسفند ماه ادامه دارد.

وی بیان نمود: در این اردو ورزشکارانی از سراسر کشور در هشت وزن 48-، 52-، 57 -، 63-، 70-، 78-، 78+، 87+ از بانوان با دو ورزشکار در هر وزن حضور دارند.

پاکروح در ادامه اضافه نمود: رقابت های قهرمانی آسیا 26 اسفند تا سوم فروردین ماه 1401 و مسابقات جایزه بزرگ نوروز دوم فروردین ماه 1401 در تاجیکستان و بعلاوه بازی های آسیایی هانگژوی چین، شهریور ماه سال آینده برگزار می گردد.

لازم به ذکر است در اردوی بانوان، ورزشکارانی از استان های خراسان شمالی، رضوی، مازندران، همدان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سمنان و در بخش آقایان که روزهای آینده برگزار می گردد از استان های اصفهان، تهران، خراسان شمالی، رضوی، چهارمحال بختیاری، گلستان و مازندران حضور دارند.

لازم به ذکر است زهرا باقری و مهتاب باغچقی به عنوان کوراش کار، فاطمه فرخی مربی بدنساز و بتول پاکروح به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان کوراش از خراسان شمالی در این اردو حضور دارند.

زهرا باقری، لیلا سیاهوشی، طاهره آذرپیوند، فاطمه شبانی، صدف بیرانوند، جهان آقایی، صبا کرمعلی و فاطمه برمکی اعضای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

بعلاوه بتول پاکروح به عنوان سرمربی و فاطمه اسلامی به عنوان سرپرست تیم ملی کوراش بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2275

به "پتانسیل بالای بانوان تیم ملی کوراش برای کسب مدال در مسابقات آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتانسیل بالای بانوان تیم ملی کوراش برای کسب مدال در مسابقات آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید