پدیده ای عجیب از تکان خوردن زمین در کانادا!

به گزارش تنها پیامک، گردشگری که در یکی از منطقه ها جنگلی کانادا در حال سرگرمی بود، با پدیده ای عجیب روبرو شد.

پدیده ای عجیب از تکان خوردن زمین در کانادا!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده، پدیده ای عجیب را در یکی از منطقه ها جنگلی کانادا به تصویر می کشد. در این ویدئو که به وسیله دوربین تلفن همراه تهیه شده، کف جنگل را در حالی که بالا و پایین می رود نشان می دهد. در این ویدئوی عجیب مشاهده می گردد در حالی که درختان در اثر وزش باد شدید در حال تکان خوردن هستند، کف زمین مانند عمل دم و بازدم به بالا و پایین می رود.

هیلر مورستین که از نزدیک شاهد این صحنه عجیب و شگفت انگیز در اعماق جنگل های کانادا بود، آغاز به تهیه فیلم از این پدیده کرد. او ضمن انتشار این ویدئو در صفحه توئیتر خود در کپشنی نوشت: این ویدئو از جنگل های کانادا مانند عمل دم و بازدم است و این ترسناک ترین چیزی بود که من در عمرم از نزدیک با آن روبرو شدم.

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن ها نظر این جهانگرد را تأیید کردند. یکی از کاربران در پاسخ به هیلر در کامنتی نوشت: این هولناک ترین چیزی بود که من تابحال دیدم.

در حالی که این پدیده موجب ترس و وحشت کاربران زیادی شد اما سایت دیلی استار شرح معقولی را برای آن ارائه داد. بنا به گزارش این سایت این پدیده در اثر شرایط آب وهوایی این منطقه در کانادا رخ می دهد. در هنگام وقوع طوفان، زمین با آب اشباع شده و با تغییر شرایط خاک موجب سست شدن آن می گردد. هنگامی که بادهای شدید به قسمت های بالایی درختان برخورد می نماید، فشار حاصل از آن مانند یک اهرم موجب جابجا شدن و بالا و پایین رفتن خاک سست می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1935

به "پدیده ای عجیب از تکان خوردن زمین در کانادا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده ای عجیب از تکان خوردن زمین در کانادا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید