پزشکان دنبال یافتن علت بیماری محمد کاسبی

به گزارش تنها پیامک، محمود کاسبی گفت: محمد کاسبی همچنان در بخش سی سی یو بستری است و فکر نمی کنم فعلا به بخش منتقل گردد، البته پزشکان در کوشش هستند که شرایط وی بهبود پیدا کند، اما همچنان تغییری حاصل نشده است.

پزشکان دنبال یافتن علت بیماری محمد کاسبی

به گزارش مقدار، محمود کاسبی درباره آخرین شرایط جسمانی محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه هنوز تغییر خاصی در شرایط برادرم ایجاد نشده و وی همچنان با مسائل قلبی دست و پنجه نرم می نماید.

وی در همین رابطه ادامه داد: محمد کاسبی همچنان در بخش سی سی یو بستری است و فکر نمی کنم فعلا به بخش منتقل شود، البته پزشکان در کوشش هستند که شرایط وی بهبود پیدا کند، اما همچنان تغییری حاصل نشده است.

برادر محمد کاسبی به همین دلیل تاکید نمود: در حال حاضر پزشکان در پی یافتن علت اصلی مسائل نو قلبی برادرم هستند، هنوز تشخیص دقیقی اعلام نشده و وی تحت درمان و آزمایشات تازه است، امیدواریم که بعد از تشخیص دقیق شرایط برادرم بهبود پیدا نموده و وی به بخش منتقل شود.

وی با اشاره به کوشش ویژه پزشکان برای بهبود سلامتی محمد کاسبی اظهار داشت: از حق نگذریم کادر درمان تمام کوشش خود را انجام می دهد تا برادرم به شرایط ثابتی دست پیدا کند.

از همه مردم می خواهم که برای محمد کاسبی دعا نمایند، زیرا وی همواره به عشق مردم جلوی دوربین رفته و هر چه داشته همین مردم بوده اند.

لازم به ذکر است محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند ماه پیش هم به علت عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود، در روز های اخیر به علت مسائل قلبی و تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2554

به "پزشکان دنبال یافتن علت بیماری محمد کاسبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان دنبال یافتن علت بیماری محمد کاسبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید