کشتی فرنگی جوانان دنیا، نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند

به گزارش تنها پیامک، مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا برگزار گشت.

کشتی فرنگی جوانان دنیا، نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا، بعد از ظهر امروز در شهر تالین استونی برگزار گردید.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، میلاد رضانژاد در دور نخست به مصاف آزاتجان آچیلوف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان میروسلاو سولویان از اوکراین و اولجاس سلطان از قزاقستان دیدار می نماید.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کریستین وانزا از مجارستان کشتی می گیرد وی در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان سرگئی کوتوزوف از روسیه و یورگنسن از نروژ می رود. در این وزن 34 کشتی گیر شرکت نموده اند.

در وزن 72 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، محمدرضا رستمی در دور اول با اوتار ابولادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کونارد کوزولوفسکی از لهستان و الماز حسن اوویچ از صربستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با سانجیت از هند مبارزه می نماید و در صورت شکست این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان اوتو کتونن از فنلاند و کارن خاچاتریان از ارمنستان می رود. در این وزن 26 نفر شرکت نموده اند.

در وزن 97 کیلوگرم که 23 کشتی گیر حضور دارند، ابوالفضل سیدمهدوی در دور اول استراحت می نماید و در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نیکولاس بویکین از آمریکا و مارک پاگینجر از اتریش می رود.

رقابت های اوزان فوق از ظهر فردا (شنبه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 236

به "کشتی فرنگی جوانان دنیا، نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جوانان دنیا، نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید