کفاشیان: سرمربیگری کی روش در لیدزیونایتد بازارگرمی است

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به احتمال سرمربیگری کارلوس کی روش در لیدزیونایتد انگلیس گفت: این حرف ها بازار گرمی است.

کفاشیان: سرمربیگری کی روش در لیدزیونایتد بازارگرمی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی کفاشیان پس از خاتمه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران در مورد ناراحتی بعضی ورزشکاران و همچنین بی نظمی در برگزاری این سالن گفت: برای برگزاری این مراسم اصلا هماهنگی وجود نداشت و یکسری از بچه ها گله داشتند. یکی، دو روز مانده به برگزاری این مراسم موضوع را اعلام کردند و وزارت ورزش هم نمی توانست کاری کند.

وی اضافه نمود: ورزشکاران خیلی دوست داشتند با رئیس جمهور عکس بگیرند و امیدوارم در سال های آینده علاوه بر دریافت جوایز بتوانند با رئیس جمهور عکس یادگاری بگیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال در باره اینکه جوایز برای سال های 90 و 91 بود و ارزش آنها پایین آمده است، توضیح داد: در ورزش تورم نداشتیم و رقم ها ثابت مانده است. (با خنده).

کفاشیان در مورد جاماندن 5 بازیکن تیم فوتبال امید از سفر به چین، گفت: شب گذشته متوجه این مسئله شدیم. این برنامه ریزی این بار برعهده کمیته ملی المپیک بوده و برای این مسئله برنامه ریزی ننموده بودند. نمی دانم گیر این موضوع کجا بوده اما اشکالی ندارد و به زودی بازیکنان به اردوی چین ملحق خواهند شد.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه لیذریونایتد به کارلوس کی روش مطرح کرد: من خبر ندارم که کی روش با این تیم تمام نموده یا نه. این حرف ها بازار گرمی است چون کی روش به قراردادش متعهد است و سعی می کنیم در این هفته قراردادش را برای او ارسال کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا کی روش در جام ملت ها روی نیمکت تیم ملی می نشیند یا نه، گفت: اگر او قراردادش را امضا کند تا جام ملت ها سرمربی تیم ملی خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 554

به "کفاشیان: سرمربیگری کی روش در لیدزیونایتد بازارگرمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: سرمربیگری کی روش در لیدزیونایتد بازارگرمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید