کیم در آستانه سال نو نشست بزرگ و مهم حزب حاکم کارگران را برگزار کرد

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش داد، رهبر این کشور روز گذشته یکی از نشست های کلیدی حزب حاکم کارگران را تشکیل داد؛ نشستی که رهبر کره شمالی سابقا از آن برای اعلام اطلاعیه های سیاسی مهم سال نو استفاده می کرد.

کیم در آستانه سال نو نشست بزرگ و مهم حزب حاکم کارگران را برگزار کرد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شاقتصادی موسوم به KCNA گزارش داد: چهارمین نشست مجمع عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب کارگران کره شاقتصادی روز دوشنبه برگزار شد.

این گردهمایی مقامات حزبی و دولتی در حالی برگزار می شود که کره شاقتصادی با بحران های اقتصادی ترکیبی به وجود آمده از قرنطینه های مرتبط با پاندمی کرونا، تحریم های بین المللی بر برنامه تسلیحات اتمی کره شاقتصادی و بلایای طبیعی دست و پنجه نرم می کند.

این گردهمایی همچنین در حالی برگزار می شود که کره شاقتصادی دهمین سالروز انتصاب کیم جونگ اون به عنوان فرمانده کل قوا در پی مرگ کیم جونگ ایل، پدرش در سال 2011 میلادی را جشن می گیرد.

در این گزارش آمده است: این نشست مجمع عمومی با هدف بررسی اجرای سیاست های اصلی دولت و حزب حاکم در سال 2021 میلادی برگزار می شود. این نشست همچنین درباره سیاست های استراتژیک و تاکتیکی و اقدامات عملی برای هدایت پویای مبارزات حزب و مردم برای آغاز دوره تازهی از توسعه ساختار سوسیالیستی و تبدیل آن به مرحله بعدی پیروزی، رایزنی و تصمیم گیری می کند.

کیم جونگ اون، رهبر کره شاقتصادی غالبا در روزهای نزدیک به سال نو اطلاعیه های سیاسی مهم را اعلام کرده است، از جمله در سال 2018 میلادی که گفت هیاتی به بازیهای المپیک زمستانی کره جنوبی اعزام می شود و در سال 2019 میلادی که از تمایلش برای ادامه مذاکرات با دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا سخن گفت.

وب سایت ان کی نیوز مستقر در سئول که بر کره شاقتصادی نظارت دارد، روز دوشنبه در گزارشی گفت: کیم جونگ اون در گذشته از سخنرانی های نزدیک به تعطیلات سال نو نه تنها برای مطرح کردن پیش درآمدهای محبت آمیز به آمریکا و کره جنوبی استفاده کرده بلکه در آنها توسعه تسلیحات اتمی و دیگر برنامه های نظامی را نیز افشا کرده است.

کره شاقتصادی اعلام کرده که برای از سرگیری مذاکرات آماده است اما تنها در صورتی که واشنگتن و سئول گام هایی را در راستای خاتمه دادن به سیاست های خصمانه از جمله تحریم ها و مانورهای نظامی بردارند.

وزارت اتحاد مجدد دو کره مستقر در کره جنوبی که به روابط با کره شاقتصادی رسیدگی می کند، روز دوشنبه ابراز امیدواری کرد که پیونگ یانگ سال تازه را با باز کردن در مذاکره با جامعه بین المللی و اتخاذ گامی رو به جلو برای مشارکت و همکاری آغاز کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2040

به "کیم در آستانه سال نو نشست بزرگ و مهم حزب حاکم کارگران را برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم در آستانه سال نو نشست بزرگ و مهم حزب حاکم کارگران را برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید