گوشی لنوو لیجن Y90 در تاریخ 9 اسفند رونمایی می گردد

به گزارش تنها پیامک، طبق اعلام رسمی، لنوو لیجن Y90، گوشی گیمینگ نو شرکت لنوو قرار است در تاریخ 9 اسفند سال جاری (28 فوریه) رسما رونمایی گردد.

گوشی لنوو لیجن Y90 در تاریخ 9 اسفند رونمایی می گردد

لنوو لیجن Y90 یکی از گوشی های گیمینگ است که طبق اعلام رسمی خود شرکت قرار است 12 روز دیگر شاهد رونمایی از آن باشیم. تا به امروز خبرهای زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده و کاربران هم به شدت منتظر رونمایی از آن هستند چرا که به نظر می رسد لنوو میخواهد این محصول را در بازار جهانی هم به فروش برساند.

در تیزری که لنوو برای این گوشی منتشر کرد، فقط خود گوشی را شاهد نبودیم. این طور که به نظر می رسد یک رویداد برای رونمایی از این محصول در نظر گرفته خواهد شد که در آن نه فقط لیجن Y90 بلکه یک تبلت کوچک هم رونمایی خواهد شد. حال این تبلت دقیقا چه ماهیتی خواهد داشت معین نیست اما پنل پشتی آن نشان می دهد کیفیت ساخت آن باید بسیار بالا باشد.

لنوو لیجن Y90 را باید جانشین لنوو لیجن 2 پرو بدانیم که سال گذشته راهی بازار شده بود. این گوشی گیمینگ قابلیت های فوق العاده ای داشت که خوشبختانه مدل فوق هم قرار است این قابلیت ها را از آن ارث ببرد. از جمله می توان به نمایشگر 6.92 اینچی با پنلی از جنس AMOLED، حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور، دوربین سلفی تعبیه شده روی فریم کناری گوشی با مکانیزم پاپ آپ و آخرین تراشه ساخت کوالکام اشاره نمود. البته تفاوت بین این نسل و نسل گذشته، بهره مندی از اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده و بعلاوه سیستم خنک کننده بی نظیر است که یاری می نماید دما گوشی بعد از نیم ساعت بازی سنگین در رفرش ریت 120 هرتز کمتر از 40 درجه بماند.

شاید تنها عقب گرد این محصول نسبت به نسب گذشته، بهره مندی آن از شارژر سریع 68 واتی به جای 90 واتی باشد که با این حال این شارژر هم می تواند باتری دو سلولی لیجن Y90 را با مجموع ظرفیت 5600 میلی آمپر ساعت، ظرف مدت تنها 36 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

می رسیم به تبلتی که امروز برای اولین بار در رابطه با آن شنیدیم اما خوشبختانه یک سری از معینات آن فاش شد. این تبلت طبق اعلام رسمی نمایشگری 8.8 اینچی خواهد داشت و روی پنل پشتی آن هم یک دوربین و یک فلش تعبیه خواهد شد. منبع تغذیه این محصول یک باتری 6550 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که کاربر می تواند آن را با شارژر 45 واتی سریع شارژ کند. درست مانند گوشی لنوو لیجن Y90، این تبلت هم برای کار به صورت افقی بهینه شده و گفته می گردد برای یک سری از بازی های خاص از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی خواهد نمود. این باعث می گردد تا حدودی از این بابت که این تبلت هم گیمینگ است مطمئن شویم با این حال باید منتظر ماند و دید چه خبری در این رابطه منتشر می گردد.

تا رونمایی از محصولات نو لنوو حدود 2 هفته زمان به جای مانده است بنابراین انتظار داریم طی روزهای به جای مانده حتما خبرهای بیشتری در رابطه با آن ها منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2678

به "گوشی لنوو لیجن Y90 در تاریخ 9 اسفند رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی لنوو لیجن Y90 در تاریخ 9 اسفند رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید