یک گام به سوی شهری پر نشاط در کرمان

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران - گروه استان ها، سید مهران عالم زاده: در ایام نوروز سال 98 شهرداری کرمان نخستین کنسرت موسیقی پاپ را به شکل عمومی و شهری برگزار کرد و همان گونه که پیش بینی می شد هزاران نفر از همشهریان هنردوست کرمانی با حضور پر شور در این رویداد هنری و شهری، شبی سرشار از خاطرات زیبا را در حافظه تاریخی دیار کریمان ثبت و ضبط کردند.

یک گام به سوی شهری پر نشاط در کرمان

اجرای موسیقی با همه دهها و شاید صدها کنسرتی که سالانه در کرمان برگزار می شوند یک تفاوت عمده داشت؛ تفاوت، در درب های باز این رویداد شهری برای همه همشهریان شریف و نجیب کرمانی بود.

فارغ از همه تفاوت های، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، دارا و ندار، کرمانی و غیر کرمانی, همه آنهایی که مهمان آسمان پرستاره دیار کریمان بودند و لحظاتی را فارغ از دغدغه های نه چندان خوشایند این روزها … شاد و پرنشاط در کنار همدیگر سپری کردند.

برای شخص بنده به عنوان شهردار کرمان نیز حضور در این اجرای استثنایی، تجربه ای بسیار شیرین و البته متفاوت بود. تجربه ای ارزشمند از بازکردن درب های بسته برنامه های جذاب و پرطرفدار برای عموم مردم با دستان پرتوان پرسنل شهرداری.

شهرداری به عنوان نهادی که بیش از هر نهاد دیگری متعلق به عموم مردم است، شور و شوق همشهریان عزیزم در برنامه دیشب و البته پیغام های پر از مهر و محبت پس از اجرای برنامه که متضمن تأیید عمومی این رویداد بود عزم بنده و همکارانم را در شهرداری کرمان و همچنین همراهانمان در شورای اسلامی شهر کرمان را جزم کرد تا این جهت را با گام هایی استوارتر ادامه دهیم.

اجرای بی حاشیه و پر شور و نشاط موسیقی شهری ثابت کرد که در میان مردم و مسئولان هیچکس مخالف شادی و شادابی جامعه نیست و اتفاقاً نشاط جامعه دغدغه همه است.

برای برگزاری این برنامه پرنشاط همه ادارات مرتبط نظیر اداره کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای محترم تأمین شهرستان، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و همه همکارانم در شهرداری کرمان به خصوص درحوزه فرهنگی و اجتماعی همت و همراهی کردند که ضروری است از تک تک این بزرگواران تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با حمایت همه دلسوزان و دست اندرکاران, این تجربه شیرین, با کیفیت بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر تکرار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 144

به "یک گام به سوی شهری پر نشاط در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گام به سوی شهری پر نشاط در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید