LTE در آینده نزدیک برای مکالمات در کشور استفاده می گردد

به گزارش تنها پیامک، مهرداد ترابیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در جاهایی از قبیل تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و پهن باند اینترنت توسعه زیرساخت های ارتباطی برای اپراتورها صرفه اقتصادی نداشته باشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرمایه گذاری می نماید.

LTE در آینده نزدیک برای مکالمات در کشور استفاده می گردد

وی افزود: اتفاقی که از سال های گذشته آغاز شده و در دولت دوازدهم با سرعت هرچه تمام به پیش می رود بحث پهن باند دولت الکترونیک و اینترنت است.

مدیرکل امور استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای پروژه های فاز دو توسعه ارتباطات زیرساخت روستایی کشور اطلاع داد و گفت: تا شهریورماه سال 98 تمامی روستاهای بالای 16 خانوار کشور از پهن باند اینترنت بهره مند می شوند.

پهن باند دولت الکترونیک در دولت دوازدهم با جدیت دنبال می گردد

ترابیان ادامه داد: منظور از پهن باند در قالب فاز دو توسعه ارتباطات زیرساخت روستایی کشور سرعتی بیش از اینترنت نسل سوم و چهارم دارد.

وی بابیان اینکه در بحث پوشش تلفن همراه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با محدودیت منابع مالی روبرو است، گفت: سال جاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث پوشش تلفن همراه اولویت را برای روستاهای بالای 100 خانوار کشور قرار داده است.

مدیرکل امور استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به ارتقاء استفاده از تکنولوژی اینترنت، در جهان رفته رفته مکالمات از سبد سرویس اپراتورها حذف می گردد و در آینده نزدیک از شبکه LTE در کشور برای مکالمات استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 34

به "LTE در آینده نزدیک برای مکالمات در کشور استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "LTE در آینده نزدیک برای مکالمات در کشور استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید