سفری به دور دنیا از پشت میز کارتان

به گزارش تنها پیامک، برای این سفر همیشه فرصت هست.

در سفرهای تفریحی خود مسلما در حین بازدید از جاذبه های دیدنی لذت خواهید برد ولی هیچ میدونستین از پشته میزتان هم این کار شدنی است.

سفری به دور دنیا از پشت میز کارتان

شما با دیدن نقاط گردشگری مختلف از چهارچوب ذهنی خود خارج می شوید و این تجربیات نو به حفظ انگیزه و روحیه شما یاری شایانی می کند.اما به زمانی فکر کنید که دچار روزمردگی شده اید و هر روز از صبح تا شب پشت میزتان مشغول کار هستید. شما چه راهی را برای فرار از این موقعیت پیشنهاد می کنید؟باید از این فضای کسالت بار و روزمرگی خارج شد اما باز هم نمی توانید خود را از این موقعیت رها کنید. اگر راهش را پیدا کنید میتوانید از پشت میزتان سفری به دور جهان داشته باشید. واقیت مجازی می تواند به یاری شما بیاید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این فناوری بشنوید.

دوست دارید تا به سمت نیو یورک، استرالیا، هنگ کنگ یا توکیو پرواز کنید؟ بله همه ما دوست داریم. اما متاسفانه زندگی روزمره ما را مجبور می کند هر روز از صبح تا غروب پشت میز کار بنشینید. اما برخی از شرکت ها اخیرا تلاش کرده اند شما را در جهت رفع دلتنگی و روزمرگی و فرار از اتاقک اداره یاری کنند. به جهانی واقعیت مجازی وارد شوید.

چه این کار با یاری وسیله ای بسته شده بر روی صورتتان برای انتقال شما به استرالیا باشد چه یک ویدئوی 360 درجه زنده از یک مکان خاص، رفتن به یک سفر کوچک اطراف جهان هیچ وقت از این آسان تر نبوده است.

شرکت ها، اقامت گاه ها و موزه ها از فن آوری انقلابی بهره برده تا به شما امکان کسب تجارب تاثیرگذار را بدهند. از نمای چشم پرنده (تصویر از نمای بالا) از یک مکان گرفته تا نزدیک شدن به جزئیات یک نقاشی خاص که با چشم غیر مسلح غیر ممکن است.

برای افراد عاشق ماجراجویی، جزیره همیلتون در استرالیا شراکتی را با شرکت سامسونگ الکترونیکس و رپید وی آر Rapid VR آغاز کرده که به شما تصاویر سه بعدی 360 درجه تعاملی ارائه کند تا حس غوطه ور شدن در محیط را تجربه کنید. شما می توانید با لاک پشت ها در حصار مرجانی بزرگ Great Barrier Reef شنا کرده یا با هلیکوپتر به یک تور بر فراز جزیره بروید.

شرکت های دیگری مثل لوفتانزا چندین ویدئوی زنده 360 درجه در مکان On-location ایجاد کرده اند. گوگل مپ شمارا به سافاری در آفریقای جنوبی می برد.

بریتیش کلمبیا، کانادا

یکی از آژانس های سفری در بریتیش کلمبیا تجربه چند رسانه ای را به نام حیات وحش درون Wild Within آغاز کرده که به شما امکان جست وجو در طبیعت باورنکردنی منطقه را می دهد. دیدنگران می توانند در زیبایی مجمع الجزایر بروتون Broughton در اعماق جنگل بارانی بزرگ خرس به ماجراجویی بپردازند.

هاوایی

با فن آوری وی -تی هاوایی VT Hawaii شما می توانید در منظره ها کمیاب و سواحل مشهور به گشت و گذار بپردازید

اگر نگاه کردن به یک عکس از آب های آبی و سواحل شنی هاوایی شما را به یک تجربه سفری کوچک نمی برد، پس ویدیوهای هوایی بی نظیر از اواهو Oahu، کائوی Kauai، جزیره بزرگ، مائوی Maui، مالوکای Molokai و لانای Lanai قطعا این کار را خواهند کرد.

جزیره همیلتون، استرالیا

جزیره همیلتون استرالیا با شراکت سامسونگ و Rapid VR، یک تصویر سه بعدی 360 درجه تعاملی درست کرده که با آن مسافرین فقط با یاری تلفن همراهشان از زندگی روزمره جدا شده و جزیره همیلتون را تجربه می کنند.

شما می توانید با خلبان در اتاقک هدایت جت شرکت کانتاس در زمان فرود در فرودگاه همیلتون پرواز کنید، در اقامت گاه مجلل qualia با کلاس جهانی به تمدد اعصاب پرداخته، با لاک پشت ها در خطوط مرجانی پر از زندگی دریایی منطقه ها گرمسیری شنا کنید، در زمین گلف قهرمانی همیلتون به بازی بپردازید، از منظره نفس گیر قلب مرجانی مشهور از بالا و با استفاده از هلیکوپتر لذت برده و در یک قایق در طول سواحل شنی بهشت سفید قایقرانی کنید.

قطب جنوب

تعداد خیلی کمی از ما به طور حقیقی بر روی جنوبی ترین بخش کره زمین پای خواهیم گذاشت. این موضوع باعث شده اینجا واقعیت مجازی انتخاب خوبی باشد. کارکنان شرکت شاکلتون 100 (Shakleton 100) چالش را پذیرفته و یک ویدئوی تعاملی 360 درجه از ساخته اند تا شما بتوانید در بخش هایی از این قاره کاوش کنید.

موزه اسمیتسونیان Smithsonian، واشنگتون دی سی

حالا شما می توانید در موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونیان قدم زده بدون اینکه مجبور به روبرو شدن با جمعیت باشید. در تالارها گشته تا نمایش ها را نظاره کنید و البته حتما به باغ پروانه ها هم سری بزنید. شما حتی می توانید نگاهی به نمایشگاه های گذشته بیاندازیدو کاری که از نزدیک ممکن نیست.

پارک ملی کروگر Kruger ، آفریقای جنوبی

نقشه گوگل می تواند به شما مکان های زیادی را نشان دهد، از خیابان پایین خانه گرفته تا دورترین محل در دسترس جهان. یکی از جذابترین آن ها مکان نو نمایش داده شده از پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی است. شما می توانید به سافاری رفته و حقیقتا حیواناتی را ملاقات کنید که اگر در جهانی واقعی آن جا بودید نیز می دیدید.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2726

به "سفری به دور دنیا از پشت میز کارتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری به دور دنیا از پشت میز کارتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید