هزینه های سفر به بالی اندونزی

به گزارش تنها پیامک، هزینه سفر به بالی در کشور اندونزی

بالی یکی از جزایری است که در کشور اندونزی واقع شده است. از آنجایی که کشور اندونزی به عنوان کشوی متشکل از چندین جزیره به حساب می آید به آن مجمع الاجزایر گفته می گردد. شهر بالی در این کشور یکی از مقاصدی است که همیشه می تواند بهترین گزینه برای سفرهای تفریحی شما در تعطیلاتتان انتخاب گردد. چرا که به گفته بسیاری گردشگران این جزیره به بهشت طبیعت گردان معروف است. اما هزینه سفر به بالی همانند هزینه سفر به دیگر نقاط دنیا امری مهم برای سفر به حساب می آید، که خبرنگاران در این مطلب می خواهد درباره هزینه سفر به بالی برایتان مطالبی را ارائه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

شرایط اخذ ویزای اندونزی

برای رفتن به شهر بالی در کشور اندونزی مانند هر کشور دیگری باید اقدام به اخذ ویزا آن بنمایید. سفارت کشور اندونزی در خیابان قائم مقام فراهانی نرسیده به خیابان بهشتی جنب ساختمان پزشکان می باشد. هزینه ای که بابت اخذ ویزا باید بپردازید حدود 100 دلار آمریکا است. دو نکته ای که باید در خصوص ویزای اندونزی بدانید این است که اعتبار ویزای توریستی در این کشور دو ماه بیشتر نبوده و دیگر نکته این است که برای دریافت ویزای این کشور احتیاجی به مصاحبه حضوری فرد متقاضی وجود ندارد.

مدارک مورد احتیاج:

  • تکمیل فرم درخواست
  • شناسنامه و کارت ملی به انضمام کپی تمام صفحه ها
  • گذرنامه دارای اعتبار (حداقل شش ماه) به همراه کپی
  • دو قطعه سایز 4×3 (رنگی، زمینه سفید)
  • نامه منوط به تمکن مالی و پرینت گردش حساب بانکی
  • بلیط هواپیما و تائیدیه رزرو هتل

هزینه هتل و اقامت

با توجه به این که شهر بالی یکی از زیباترین جزیره های اندونزی به حساب می آید، از این رو سالانه میزبان گردشگران زیادی در خود می باشد. کشور اندونزی برای این که بتواند تمامی گردشگران خود را راضی نگه دارد اقدام به تهیه اقامت گاه هایی در سطح های مالی و لوکس نموده است. این نکته را هم باید بگوییم که اکثر اقامت ها در این شهر دارای امکاناتی نظیر وای فای و صبحانه رایگان هستند. اگر می خواهید هاستل یا اقامت گاه های معمولی را در شهر بالی انتخاب کنید به ازای هر یک شب باید مبلغی حدود 120 تا 200 هزار روپیه بپردازید. اما اگر به دنبال سفر لوکس هستید و می خواهید که از تمامی امکانات رفاهی در سفر خود استفاده کنید، حدودی از قیمت هتل های این شهر به صورت مورد در زیر آمده است.

هتل های دو ستاره : از 100.000 تا 250.000 تومان

هتل های سه ستاره : از 130.000 تا 400.000 تومان

هتل های چهار ستاره : از 150.000تا 550.000 تومان

هتل های پنج ستاره : از 350.000 تا 1.000.000 تومان

واحد پول

روپیه واحد پول کشور اندونزی است که به تاریخ 16 دی ماه 1396، قیمت هر یک روپیه 2.691 ریال می باشد.

هزینه حمل و نقل

در شهر بالی هزینه گشت گذار با استفاده از وسایل نقلیه چندان گران نمی باشد. هزینه ای که معمولا برای تاکسی باید پرداخت شود 7 هزار روپیه به ازای سوار شدن بوده و هر یک کیلومتر 8 هزار روپیه دیگر به آن اضافه می شود. اگر تاکسی را برای یک منتظر نگه دارید 41 هزار روپیه هزینه بر می دارد. همچنین در این شهر بلیط وسایل نقلیه عمومی (مانند اتوبوس و مترو) به طور روزانه باید 3.500 روپیه و مبلغ 200.000 روپیه برای تهیه یک بلیط ماهانه می توانید هزینه نمایید. قیمت بنزین در این شهر لیتری 8.700 روپیه است.

هزینه خورد و خوراک در بالی

در شهر بال هزینه غذاهای محلی بسیار ارزان است به طوری که با 10 هزار روپیه می توانید یک غذای خیابانی بسیار خوشمزه میل کنید. اگر بخواهید تنهایی به یک رستوران معمولی بروید باید حدود 27 هزار روپیه هزینه کنید، همچنین برای تهیه یک غذای دو نفره در رستوران سطح بالا حدود هزینه پرداختی شما 280 هزار روپیه می شود. قیمت یک بطری آب در شهر بالی 7 هزار روپیه بوده و اگر اهل خوردن کافه هستید باید 22 هزار روپیه روزانه پرداخت کنید.

اما اهل تهیه غذا به طور شخصی در سفر هستید حدود قیمت بعضی از اقلام ضروری به ترتیب زیر می باشد.

شیر (یک لیتر) 22.702 روپیه

یک عدد نان (500 گرم) 16.600 روپیه

تخم مرغ (12 عدد) 16.380 روپیه

گوجه فرنگی (یک کیلوگرم) 15.000 روپیه

سیب زمینی (یک کیلوگرم) 21.000 روپیه

پیاز (یک کیلوگرم) 25.306 روپیه

پاکت سیگار (مارلبورو) 21.500 روپیه

هزینه تفریح و ورودیه ها

با توجه به مجمع الجزایر بودن این شهر اکثر گردشگرانی که به بالی سفر می نمایند هوادار تفریحاتی مثل موج سواری و قایق سواری هستند که مبلغی بین 135 تا 350 هزار روپیه باید بابت این قبیل تفریحات هزینه بنمایید. همچنین دیگر تفریحاتی که می شود در این شهر می توان انجام داد کوه نوردی است که با توجه به شرکتی که در آن شرکت نموده اید هزینه بین 400 تا 900 هزار روپیه دارد. همچنین فعالیت هایی مانند غواصی، بانجی جامپینگ و پاراگلایدر نیز هزینه ای حدود 1 تا دو میلیون روپیه به ازای هر شخص و به ازای هر نفر دارند.

هزینه سرویس موبایل

مکالمه: هزینه یک دقیقه مکالمه داخلی 1.000 روپیه است.

اینترنت: 60 مگابایت اینترنت نامحدود 686.210روپیه است.

هزینه پوشاک در شهر بالی

در سفر گاهی ممکن است که بخواهید برای خود یا بستگانتان لباس تهیه کنید. ما در اینجا حدودی از قیمت ها را آورده تا شما از قبل پیشینه ای برای تهیه در ذهنتان داشته باشید.

شلوار جین: قیمت هر جفت شلوار جین حدود 250.000 روپیه

کفش: قیمت هر جفت کفش کتانی حدود 725.000روپیه

لباس های تابستانه: به ازای تهیه لباس های تابستانه در برندهای مختلف حدود 300.000 روپیه

هزینه خرید و سوغاتی

برای تهیه سوغاتی این مورد را در خاطر داشته باشید که هیچ گاه قیمتی که در ابتدا به شما گفتند را قبول نکنید. حتما کمی چانه بزنید و سپس محصولتان را خرید کنید.

منبع: numbeo.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 493

به "هزینه های سفر به بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید