آمادگی بیش از 200 دستگاه آمبولانس برای شب چهارشنبه آخر سال

به گزارش تنها پیامک، بیش از 200 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مأموریت ویژه شب چهارشنبه آخر سال فعال است.

آمادگی بیش از 200 دستگاه آمبولانس برای شب چهارشنبه آخر سال

رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:آمادگی بیش از 200 آمبولانس برای شب چهارشنبه آخر سال از این تعداد، 110 دستگاه در شهر مشهد است.

به گفته علی یزدانی تمامی نیرو ها از ساعت 16 روز سه شنبه 24 اسفند تا 2 بامداد 25 اسفند در محل های مشخص حضور دارند تا در صورت احتیاج به حادثه دیدگان احتمالی خدمت رسانی نمایند.

او گفت: در مجموع بیش از 200 دستگاه آمبولانس در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مأموریت ویژه شب چهارشنبه آخر سال فعال است که 110 دستگاه آن در شهر مشهد است و نیرو های اورژانس 115 مشهد در مکان هایی که به وسیله شورای تأمین استان هماهنگ شده به همراه خودرو ها و نیرو های پلیس و آتش نشانی حضور دارند.

رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بعلاوه در کنار آمبولانس ها یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم فعال است و در این شب حضور 24 ساعته نیرو های مراکز EOC و MCMC را به همراه حضور کارشناس اورژانس 115 مشهد در مرکز کنترل ترافیک داریم.

یزدانی گفت: در روز های گذشته مصدومان زیادی به بیمارستان ها منتقل شدند که همگی آن ها دچار سوختگی هایی از نقاط مختلف بدن شده بودند که درصد آن در بعضی از حادثه دیدگان نیز شدید بود. در آخرین مورد اجرا شده مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال انتقال یک کودک آسیب دیده به بیمارستان را در حین درست کردن مواد محترقه و انفجاری داشتیم که متأسفانه این حادثه منجر به قطع دست این کودک شده بود.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2076

به "آمادگی بیش از 200 دستگاه آمبولانس برای شب چهارشنبه آخر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بیش از 200 دستگاه آمبولانس برای شب چهارشنبه آخر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید