آیفون 14 و شروع همکاری اپل با ال جی

به گزارش تنها پیامک، بر اساس گزارش های دریافتی شرکت اپل میخواهد با یاری شرکت ال جی، از نمایشگر های 120 هرتزی این شرکت در آیفون 14 استفاده کند.

آیفون 14 و شروع همکاری اپل با ال جی

به گزارش خبرنگاران، در ماه سپتامبر، اولین بار شایعاتی مطرح شد که شرکت اپل قصد ندارد نسخه Mini آیفون 14 را فراوری کند و به جای آن نسخه Max با ابعاد بزرگتر را ارائه خواهد نمود. ظاهراً این حرکت به علت مقدار پایین فروش آیفون 12 مینی در مقایسه با مدل هایی که صفحه نمایش بزرگتر دارند اجرا شده است.

اطلاعاتی جدیدی که در خصوص آیفون 14 مکس در اوایل ماه دسامبر منتشر شد، نشان می دهد به علت اینکه شرکت سامسونگ تنها تامین نماینده نمایشگر های 120 هرتزی LTPO اپل است، این گوشی احتمالاً با صفحه نمایش 60 هرتزی LTPS ارائه خواهد شد. با این حال، تحولات اخیر دنیای فناوری نشان می دهد که ممکن است اتفاقات جدیدی روی دهد.

طبق گزارش وبسایت خبری PhoneArena، شرکت اپل بالاخره توانست امکان تجهیز نسخه های iPhone 14 Max خود با صفحه نمایش LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز را فراهم کند. این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که شرکت ال جی پیروز به فراوری پنل های نمایشگر LTPO با فرکانس 120 هرتزی شد و بلافاصله سفارش قابل توجهی از اپل برای خرید دریافت کرد. تا پیش از این شرکت اپل ناچار بود نمایشگر های 120 هرتزی خود را به طور انحصاری از سامسونگ تهیه کند و به این غول فناوری کره ای وابسته بود.

حال با ورود ال جی به زنجیره تامین نمایشگر آیفون اپل، انحصار سامسونگ عملاً شکسته شده و برای شرکت اپل امکانات تازه ای برای تامین لوازم مورد احتیاج خود فراهم شده است.

به این ترتیب طبق گزارش های قبلی، آیفون 14 مکس جایگزین آیفون 14 مینی خواهد شد و به نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی LTPO با فرکانس 120 هرتز مجهز خواهد بود. توجه داشته باشید هر چند آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس هر دو از صفحه نمایش هم مقدار استفاده می نمایند، اما محصولات متفاوتی هستند. آیفون 14 مکس در حقیقت نمونه مقرون به صرفه تر آیفون خواهد بود و بنابراین، دارای بسیاری از امکانات و قابلیت های ارائه شده در نسخه های برتر نیست.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2167

به "آیفون 14 و شروع همکاری اپل با ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 14 و شروع همکاری اپل با ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید