افشای مشخصات گوشی آینده ویوو Y33s 5G

به گزارش تنها پیامک، وبسایت بنچمارک Geekbench مشخصات گوشی Vivo Y33s 5G را به اشترا؛ گذاشته است. از مشخصات کلیدی این دستگاه می توان به پردازنده Dimensity 700 و سیستم عامل اندروید 12 اشاره نمود.

افشای مشخصات گوشی آینده ویوو Y33s 5G

به گزارش خبرنگاران، قبلاً می دانستیم که شرکت Vivo در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک گوشی هوشمند تازه 5G در بازار هند است. با این حال، قبل از عرضه رسمی گوشی Y33s، مشخصات آن در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که اطلاعات جالبی را در خصوص این گوشی آینده فاش نموده است.

یک گوشی هوشمند محصول شرکت ویوو در وب سایت بنچمارک محبوب Geekbench با شماره مدل V2166A ثبت شده است. می دانیم که این شماره مدل در حقیقت به گوشی هوشمند Vivo Y33s تعلق دارد. قبلاً نیز رندر ها و مشخصات این دستگاه افشا شده بود. فهرست مشخصات موجود در بنچمارک Geekbench بعلاوه نشان می دهد که این گوشی از یک پردازنده MediaTek Dimensity 700 SoC بهره می برد. این پردازنده یک چیپست هشت هسته ای با پشتیبانی از قابلیت 5G است. این پردازنده بعلاوه دارای سرعت کلاک پایه 2 گیگاهرتز است. این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 جفت خواهد شد.

همانطور که در پایگاه داده ذکر شده است، این گوشی هوشمند آینده با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. البته به نظر می رسد این فقط یکی از نسخه های این دستگاه است و نسخه های دیگری با رم 4 و 6 گیگابایتی نیز وارد بازار خواهد شد. در این وبسایت می بینیم که گوشی ویوو Y33s در تست تک هسته ای 420 امتیاز و در تست چند هسته ای 1550 امتیاز کسب نموده است. این ها اطلاعات تازه در خصوص این دستگاه است و البته پیش از این هم اطلاعات دیگری منتشر شده بود.

ظاهراً این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی با وضوح HD+ و نرخ به روز رسانی 60 هرتز است. یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می نماید. پیش بینی می گردد که این باتری از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می نماید. در پنل پشتی این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه قرار گرفته است. این سیستم شامل لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می گردد. ظاهراً پنل جلویی دستگاه دارای سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی خواهد بود. گوشی Vivo Y33s روی اندروید 12 که با Origin OS سفارشی شده است، اجرا می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2363

به "افشای مشخصات گوشی آینده ویوو Y33s 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی آینده ویوو Y33s 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید