تور روسیه ارزان: اهمیت نصب شیشه دوجداره در ساختمان های مسکونی و تجاری

به گزارش تنها پیامک، ورود آلودگی های صوتی به داخل ساختمان و خارج شدن انرژی از مهم ترین ایرادهای پنجره های تک جداره هستند. سال های زیادی است که برای برطرف این مشکل مهندسان در صنعت ساختمان سازی از شیشه های دوجداره بهره می برند که به نحوی عالی در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … عمل می نماید. شیشه های دوجداره از چند لایه ساخته شده اند و فضای بین شیشه ها را با گازهای بی اثری مانند آرگون پر می نمایند که این گاز اجازه ورود آلودگی های صوتی را نمی هد و مانع از خروج حرارت موجود در داخل ساختمان شده تا از این طریق در مصرف انرژی صرفه جویی گردد.

تور روسیه ارزان: اهمیت نصب شیشه دوجداره در ساختمان های مسکونی و تجاری

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ساختار و عملکرد شیشه دوجداره چگونه است؟

شیشه ها می توانند گرما و سرما را بین دو محیط مبادله نمایند به همین علت پنجره ها مهم ترین نقاط در انتقال حرارت هستند. طراحان دکوراسیون داخلی در تلاشند تا از پنجره هایی استفاده نمایند که در زمستان اجازه خروج گرما و در تابستان اجازه ورود گرما را ندهد. شیشه دوجداره دقیقا دارای چنین عملکردی است و اجازه اتلاف انرژی را نمی دهد. اصلی ترین تفاوت شیشه های معمولی و دوجداره گاز بی اثرآرگون است که از تبادل صوت و حرارت جلوگیری به عمل می آورد.

شیشه های دوجداره در مدل های مختلفی با قابلیت های مختلف فراوری و عرضه می شوند که شاخص ترین آن ها عبارت اند از شیشه دوجداره سکوریت، شیشه دوجداره رنگی ، شیشه دوجداره رفلکس و …که شیشه سکوریت نسبت به سایر مدل ها دارای مقاومت بسیار بیشتری و به اصطلاح ضد ضربه است.

راه های ارتباطی یا شرکت نوآوران شیشه سپنتا :

021-88102398

www.sepantaglass.com

مزایای شیشه دوجداره در ساختمان مسکونی، تجاری و اداری

نصب شیشه دوجداره سکوریت در ساختمان ها دارای مزیت های متعددی است که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

ذخیره انرژی

استفاده از لایه های مختلف و به کار بردن گاز آرگون در بین لایه ها سبب شده است حرارت محیط داخلی تنظیم شود و تبادل حرارت به حداقل اندازه برسد؛ بعلاوه در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

کاهش اندازه صدا در خانه

کسانی که در نزدیکی مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانند فرودگاه، اتوبان و مدارس زندگی می نمایند همواره با مشکل آلودگی صوتی روبرو هستند. این شیشه ها طبق برآورد های اجرا شده توانایی این را دارند تا 30 دسی بل اندازه صدای ورودی را کاهش دهند و یک عایق قوی برای آلودگی صوتی باشند.

افزایش امنیت

احتمال شکسته شدن شیشه های دوجداره در اثر ضربه نسبت به شیشه های معمولی بسیار کمتر است و مقاومت بالایی برابر ضربه و فشار از خود نشان می دهند، از همین رو به اندازه قابل توجهی احتمال سرقت و حوادث این چنینی کاهش می یابد.

قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل

پنجره ها از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم و آهن و پروفیل و … ساخته می شوند. برترین گزینه برای این کار پروفیل است که در مدل های مختلفی مانند چوبی تا آلوود و upvc ساخته می شوند.

مهار اشعه UV

شیشه دوجداره با توجه به تکنولوژی ساخت خاصی که دارد اجازه ورود اشعه ماوراء بنفش را به محیط داخلی نمی دهد و از نظر سلامتی هم یک گزینه فوق العاده است.

عدم اشتعال

دمای احتراق چوب 260 درجه سانتی گراد و دمای ذوب شیشه دوجداره 365 درجه سانتی گراد است و این یعنی باعث توسعه آتش نمی شود و خودش نمی سوزد.

عمر بالا و حفاظت از محیط زیست

شیشه های دوجداره را پس از مصرف دور نمی ریزند و می توان با انجام بازیافت دوباره از آن استفاده کرد که این نکته باعث آسیب نرسیدن به محیط زیست می شود. بعلاوه این نوع شیشه طول عمر چند برابری نسبت به شیشه های معمولی دارد و از این جهت در هزینه ها هم صرفه جویی خواهد شد.

عدم ایجاد بخار بر روی شیشه

این شیشه ها علاوه بر اینکه حرارت را تبادل نمی نمایند و اختلاف دما در دو طرف آن زیاد است، اما با توجه به رطوبت گیر بودنشان اجازه تشکیل بخار را نداده و یک زاویه دید فوق العاده را برای شما فراهم می سازد.

به علت ارائه مزیت های بی شمار، اندازه فروش شیشه دوجداره افزایش زیادی پیدا نموده است و به همین علت جنس های تقلبی بسیاری هم وارد بازار شده است از همین رو سعی کنید از فروشگاهی معتبر خرید کنید.

مراحل ساخت و فراوری شیشه دوجداره

ساخت شیشه های دوجداره کار سخت و پیچیده است که در ادامه سعی می کنیم تا حدودی شما را با آن آشنا کنیم. در اولین مرحله شیشه های ساده در ابعاد بزرگ وارد کارخانه می شود. سپس با استفاده از دستگاه های پیشرفته در ابعاد مورد نظر به طور دقیق برش می دهند.

در مرحله بعد باید با یاری گرفتن از آب کار سخت گیری شیشه را انجام دهیم. سپس فریم های بین دو جدار مابین دو شیشه قرار می گیرد. در ادامه باید مواد رطوبت گیر را در فضای داخلی شیشه قرار دهیم تا شیشه دچار بخار نشود. برای انجام درزگیری باید از چسب های مخصوص در دو لبه فریم استفاده کرد. در مهم ترین مرحله کار شیشه برای تزریق آرگون وارد دستگاه های پرس می شود و با استفاده از چسب پلی سلفید کار درزبندی انجام می شود.

آشنایی با فراوری نماینده شیشه دوجداره سپنتا

شرکت نوآوران شیشه سپنتا به عنوان برترین و معتبرترین فراوری نماینده شیشه دوجداره و انواع دیگر شیشه های ساختمانی شناخته می شود که سال ها سابقه درخشان دارد. این شرکت بعلاوه در زمینه اجرای نمای شیشه ای نیز فعالیت دارد و با بهره گیری از برترین متخصصان و دستگاه های پیشرفته در این زمینه توانایی فراوری سالانه بیش از 45 هزار متر مربع شیشه را دارد. شرکت سپنتا برای برش شیشه های خود از دستگاه فوق پیشرفته Z Bavelloni CNC استفاده می نماید که بدون هیچ خطایی شیشه را برش می دهد و مراحل حرارت دهی و کوره های آن نیز از طریق مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات انجام می پذیرد.

منبع: اتاق
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1911

به "تور روسیه ارزان: اهمیت نصب شیشه دوجداره در ساختمان های مسکونی و تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: اهمیت نصب شیشه دوجداره در ساختمان های مسکونی و تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید