تور ارزان روسیه: ایحاد تهمیدات لازم برای احداث 7هزار واحد مسکونی؛ بهار 1401

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تهران با بیان اینکه امیدواریم دغدغه مردم را در حوزه مسکن کاهش دهیم، گفت: شهرداری خود را مکلف می داند در بازار مسکن و قیمت مسکن ورود جدی و نقش آفرینی اساسی داشته باشد. این کار نویدی برای حرکت های جهادی است که جهت آسایش و آرامش بیشتر برای مردم خواهد بود.

تور ارزان روسیه: ایحاد تهمیدات لازم برای احداث 7هزار واحد مسکونی؛ بهار 1401

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا زاکانی در آیین کلنگ زنی طرح تامین مسکن جایگزین گودنشینان باغ آذری- سه شنبه 24 اسفند 1400- با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و تقارن آن با بهار طبیعت گفت: کاری که امروز آغاز می شود حاوی پیام های مختلفی است؛ پاسخ معتبر به ایجاد عدالت در تهران و نزدیک کردن فاصله شمال و جنوب است. هم معطوف به الگوسازی و محله سازی است که با اولویت دادن به نوسازی بافت فرسوده درصددیم الگویی در این نقطه بسازیم و هم معطوف به ایمنی بخشی به این بافت هاست. لذا باید این کار بزرگ را که در سه منطقه 16 و 4 و 5 با هم آغاز می شود، تبریک گفت.

تخصیص 65 درصد حقوق مستاجران به اجاره بها

وی افزود: مسکن یکی از موضوعاتی است که در تهران محل صدمه زدن به معیشت و سبد زندگی مردم است. در تهران اگر فردی مسکن نداشته باشد 65 درصد حقوقش باید به مسکن برای اجاره اختصاص داده شود و اگر در طلب خریدن مسکن باشد با شرایط فعلی حدود 70 سال زمان می برد.

زاکانی ادامه داد: از آنجایی که در شهرداری از ابتدا اذعان داشتیم که نمی توانیم نسبت به نیازهای جامعه و شهروندان بی تفاوت باشیم، توجه به حوزه مسکن مورد عنایت قرار گرفت. همچنین الگویی را در حوزه های مختلف دنبال کردیم که آن تشکیل قرارگاه های عملیاتی بود.

جمع آوری و ساماندهی بالغ بر 6300 معتاد متجاهر از منطقه ها 7 گانه

شهردار تهران افزود: مثلا در حوزه اجتماعی بنا شد همتی از طریق همه نهادها صورت بگیرد. حاصل این قرارگاه این بود که بالغ بر 6300 معتاد متجاهر از منطقه ها 7 گانه جمع و در کمپ ها جایگزین شدند که این جهت ادامه دارد.

زاکانی مطرح نمود: وقتی بنا شد در راستای اراده ای که در کشور است سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود، در تهران تفاهم نامه ای را با وزارت راه امضا کردیم و قدرالسهم خود را با وجود اینکه در جهش مسکن وظیفه ای نداشتیم، پذیرفتیم تا بتوانیم در نوسازی بافت فرسوده، مسکن سازی و فقرزدایی در بافت فرسوده و در نهایت تغییر چهره شهر و ماحصل آن افزایش ایمنی و پایداری شهر موثر باشیم.

ایحاد تهمیدات لازم برای احداث 7هزار واحد مسکونی در بهار 1401

شهردار تهران یادآور شد: مفتخریم که همه این امور را دنبال کردیم و سهم 10 هزار واحدی با همکاری بیناد مسکن رقم خورد. مرحله اول آن در این سه نقطه احداث بیش از 3 هزار واحد مسکونی است و برای 7 هزار واحد الباقی قبل از خرداد سال آینده تمهیدات لازم انجام خواهد شد.

وی گفت: لذا باید برای تامین ایمنی و تغییر چهره شهر در این 180هزار واحد در نظر گرفته شده یک شیوه نو داشته باشیم که سرانه های خدماتی هفت گانه نیز در آنها فراهم باشد.

زاکانی گفت: امیدواریم دغدغه مردم را در حوزه مسکن کاهش دهیم. شهرداری خود را مکلف می داند در بازار مسکن و قیمت مسکن ورود جدی و نقش آفرینی اساسی داشته باشد. این کار نویدی برای حرکت های جهادی است که جهت آسایش و آرامش بیشتر برای مردم خواهد بود.

گفتنی است همزمان با این آیین، آیین کلنگ زنی پروژه مسکونی افق اکباتان نیز در منطقه 5 انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2651

به "تور ارزان روسیه: ایحاد تهمیدات لازم برای احداث 7هزار واحد مسکونی؛ بهار 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: ایحاد تهمیدات لازم برای احداث 7هزار واحد مسکونی؛ بهار 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید