ایران پوریان: صحبت کردن در مورد تیم ملی کلیشه ای گردیده است، شکست دادن نفت مسجدسلیمان آسان نبود

به گزارش تنها پیامک، محمد ایران پوریان، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، شکست دادن نفت مسجدسلیمان برای زردپوشان اصفهانی آسان نبوده است.

ایران پوریان: صحبت کردن در مورد تیم ملی کلیشه ای گردیده است، شکست دادن نفت مسجدسلیمان آسان نبود

محمد ایران پوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که با برد 2 بر صفر سپاهان همراه شد، گفت: بازی سختی بود، ولی خدا را شکر که سه امتیازی مهم در بیرون از خانه گرفتیم. شکست دادن نفت مسجدسلیمان اصلاً آسان نبود و آنها هم نمایش خوبی داشتند، با این حال ما توانستیم شرایط بازی را به سود خودمان رقم بزنیم، هر چند که نفت مسجدسلیمان هم تیم قابل احترامی بود و چند فرصت را برای گل زدن ایجاد کرد. مسعود تابش: پرسپولیس اصلی ترین رقیب ما برای قهرمانی است

وی با اشاره به قرار دریافت سپاهان در کورس قهرمانی خاطر نشان کرد: ما راه سختی تا خاتمه لیگ داریم و قهرمان شدن کار آسانی نیست. لیگ سال جاری طوری است که مدعی زیادی داریم و تیم های زیادی دنبال قهرمانی و کسب سهمیه آسیا هستند. با این حال ما هم کوشش می کنیم سال جاری تا آخرین هفته در کورس قهرمانی باشیم و امیدوارم سپاهان در خاتمه لیگ قهرمان گردد و هوادارانش را خوشحال کند.

مدافع راست تیم فوتبال سپاهان اصفهان که تا الان دو گل برای این تیم زده و سه پاس گل هم داده است، در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است به تیم ملی دعوت گردد، گفت: خیلی ها در این مورد از من می پرسند. همه دیدند که در این چند سال چه شرایطی برای من ایجاد شد. صحبت کردن در مورد تیم ملی دیگر کلشیه ای گردیده و بهتر است در این زمینه صحبت نکنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 22

به "ایران پوریان: صحبت کردن در مورد تیم ملی کلیشه ای گردیده است، شکست دادن نفت مسجدسلیمان آسان نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران پوریان: صحبت کردن در مورد تیم ملی کلیشه ای گردیده است، شکست دادن نفت مسجدسلیمان آسان نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید