بازی با ژاپن برای ما مهمتر از فینال است، دست بیرانوند را بوسیدم

به گزارش تنها پیامک، مرتضی پورعلی گنجی در تبادل نظر با خبرنگاران به امارات، در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در یک چهارم نهایی جام ملت های 2019 آسیا گفت: خوشبختانه توانستیم یک برد قاطع و بزرگ کسب کنیم. این نتیجه نشان داد موقعیت های زیادی داشتیم و خوشبختانه به خواسته خودمان هم که برد بود رسیدیم.

بازی با ژاپن برای ما مهمتر از فینال است، دست بیرانوند را بوسیدم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره بالا رفتن سطح توقع طرفداران و انتظار آنها برای قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا اضافه کرد: از همان ابتدای جام کوشش کردیم بازی به بازی پیش برویم. الان هم باید تمام بردهای قبلی خود در جام ملت ها را فراموش و تنها به بازی با ژاپن فکر کنیم. دیدار با ژاپن مهمتر از فینال است و باید بهترین عملکرد خود را در این بازی به کار بگیریم.

وی درباره بسته ماندن دروازه تیم ملی فوتبال ایران در بازی های قبلی گفت: خدا را شکر این رخ داد. درباره این موضوع هم باید بگویم علیرضا بیرانوند با پنالتی ای که در بازی با عمان گرفت خیلی به تیم یاری کرد. پس از همان بازی هم دست و روی علیرضا بیرانوند را بوسیدم. من از کودکی با بیرانوند بزرگ شدم و می دانم برای امروزش چه سختی هایی کشیده است. علیرضا معرکه است.

پورعلی گنجی درباره انتقاداتی که پیش از این از کادرفنی تیم ملی و شخص کارلوس کی روش می شد توضیح داد: کوشش ما این بود که به جمع چهار تیم راه یابیم. پس از این هم کوشش می کنیم تا به شیرینترین اتفاق برسیم. آقای کی روش هشت سال با تیم ملی بوده است و می بینیم که چقدر زحمت کشیده است. حالا وقت دوستی هاست و امیدواریم بازهم نتیجه لازم را در ادامه راه بگیریم تا دل مردم را با تیم متحدی که داریم شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 107

به "بازی با ژاپن برای ما مهمتر از فینال است، دست بیرانوند را بوسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با ژاپن برای ما مهمتر از فینال است، دست بیرانوند را بوسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید