بازی های انیمه ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions

به گزارش تنها پیامک، انیمه فوتبالیست ها برای همه ماها خاطره انگیز است. کمتر فردی در داخل ایران وجود دارد که این انیمه را ندیده باشد و سوباسا (Tsubasa) را نشناسد. داستان این انیمه نیز برای همه آشنا است. کودکی که آرزوی فوتبالیست شدن را دارد و با استعداد خارق العاده خود به هدفش می رسد. این انیمه به طور کامل در خصوص فوتبال بوده و هواداران این ورزش به شدت به آن علاقه مند هستند. حتی با گذشت چندین سال همچنان نیز هواداران خاص خود را دارد. از انیمه فوتبالیست ها بازی زیادی ساخته نشده است. با اینحال کاپیتان سوباسا: برخاست قهرمانان نو موردی است که هواداران این انیمه حتماً باید آن را تجربه نمایند.

بازی های انیمه ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions

بازی از لحاظ داستان همان چیزی که در انیمه بود را دنبال می نماید. با اینحال دارای دو بخش است. اولی بخش سوباسا که شما می توانید داستان او را دنبال نموده و خاطرات خود را تازه کنید. بخش دوم بخش قهرمان نو (New Hero) است. در اینجا شما کاراکتر خود را ساخته و داستان او را به پیش می برید. مانند چیزی که در قسمت داستانی فیفا شاهد آن بودیم. از لحاظ گیم پلی بازی مانند دیگر عناوین فوتبالی است. با این تفاوت که سبک و سیاق انیمه ای داشته و همه کاراکترها حالتی کارتونی به خود دارند. طراحی بازی بسیار جالب بوده و قطعاً شما را مجذوب خود خواهد نمود.

همینطور اینکه تقریباً تمام کاراکترهای آشنای این انیمه از کاکرو تا واکی بایاشی و افراد دیگر در برخاست قهرمانان نو وجود دارند. شما می توانید تیم آن ها را انتخاب نموده و بازی کنید. از طرفی این بازی بخش آنلاین نیز دارد. پس مانند فیفا تیم مورد علاقه خود را انتخاب نموده و به بازی با افراد دیگر بپردازید. از لحاظ امتیازی این بازی چندان خوب عمل نکرد. اگر هم بخواهید آن را با عناوین بزرگی مثل فیفا (FIFA) مقایسه کنید، کمبودهای بسیاری دارد. با اینحال کاپیتان سوباسا به نوبه خود یک بازی بسیار خوب و یک تجربه آشنا و شیرین است. اگر هوادار این انیمه بودید و قصد دارید تا کمی نوستالژی را تجربه کنید، حتماً نگاهی به این بازی بیاندازید.

نام بازی: Captain Tsubasa Rise of New Champions

تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: TamSoft

سبک: ورزشی، اکشن

پلتفرم: پلی استیشن 4، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2309

به "بازی های انیمه ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی های انیمه ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید