با معروف ترین رستوران های جزیره رودس؛ یونان آشنا شوید! (تور یونان ارزان)

به گزارش تنها پیامک، اگر به جزیره رودس در کشور زیبای یونان و منحصر به فرد سفر کردید لذت میل کردن غذا در رستوران های جزیره رودس را از دست ندهید.

با معروف ترین رستوران های جزیره رودس؛ یونان آشنا شوید! (تور یونان ارزان)

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

چندین رستوران معروف در این جزیره وجود دارد و که توصیه می کنیم حتما یکی از آنها را انتخاب نموده و یک وعده غذایی در آن میل کنید و سفری خاطره انگیز برای خود بسازید.

یکی از زیباترین جزایر کشور یونان، جزیره رودس است. این جزیره در دریای اژه شرقی قرار گرفته است و جمعیت آن به حدود 120 هزار نفر می رسد. یکی از مواردی که باعث شده این جزیره معروفیت زیادی پیدا کند قرار گرفتن پیکره بزرگ خداوند خورشید در آن است.

این پیکره یکی از عجایب هفتگانه جهان به شما می رود و همین علت کافی است تا جهانگرد ها و گردشگرها تمایل زیادی برای بازدید از این جزیره پیدا نمایند.

برای خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

رستوران مِزیز

یکی از رستوران های جزیره رودس که صرف غذا در آن می تواند برای شما بسیار خاطره انگیز و مجذوب کننده ظاهر گردد رستوران مِزیز است. این رستوران در تمامی روزها از ظهر تا نیمه شب آماده ارائه سرویس به مشتریان و علاقه مندان به خوردن خوراک های مخصوص این جزیره است.

از دیگر مجذوب کنندهیت هایی که در این رستوران می توان به آن اشاره نمود نواختن موسیقی زنده در شب است. اگر دوست دارید همراه با میل کردن غذا از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید حتما قبل از عزیمت به این رستوران یک میز برای خود رزرو کنید.

فروشگاه جلاتو آرتیجیانیل | رستوران های جزیره رودس

از فروشگاه جلاتو آرتیجیانِیل نیز می توان به عنوان یکی از رستوران های جزیره رودس یاد کرد. این فروشگاه بستنی هایی با طعم های بی نظیر و بسیار خوشمزه ارائه نموده و توانسته نظر مسافرین و جهانگرد هایی که به این جزیره سفر می نمایند را به خوبی جلب کند.

بیشتر افرادی که طعم بستنی های این فروشگاه را چشیده اند اعتقاد دارند که فروشگاه جلاتو آرتیجیانیل یکی از برترین فروشگاه های بستنی در این جزیره به شمار می رود. انواع و اقسام بستنی با رنگ ها و طعم های متفاوت در این فروشگاه فراهم شده تا شما طعمی نو و به یادماندنی را تجربه کنید. اگر دوست داشته باشید می توانید در جایگاه هایی که در قسمت بیرونی این فروشگاه قرار داده شده، نشسته و بستنی خود را میل کنید.

رستوران وِلیس

رستوران وِلیس از دیگر رستوران های جزیره رودس است و در روستایی به نام ورستای ولیس قرار گرفته است. معمولا رستوران هایی که در این روستا قرار داشته و غذا سرو می نمایند منوی یکسانی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، اما کیفیت غذا در جاهای مختلف با هم فرق دارد.

رستوران ولیس از جمله رستوران های فوق العاده این جزیره به شمار رفته و با فرودگاه نیز 10 دقیقه فاصله دارد. پس می توانید قبل از آنکه به سمت کشور محل زندگی خود بازگردید آخرین وعده نهار خود را در این رستوران زیبا و متفاوت میل کنید.

کافه مارکو پولو

یکی دیگر از رستوران های جزیره رودس که قادر است با سرو غذاهایی خوشمزه و متفاوت سفر شما را به یک سفر منحصر به فرد و رویایی تبدیل کنید کافه مارکوپولو است. این کافه در کاروانسرای مارکو پولو قرار گرفته است و منوی آن به صورت فصلی تغییر می نماید.

البته اغلب غذاهایی که در این ستوران عرضه می گردد غذاهای دریایی مانند ماهی کبابی در موس بادمجان، ماهی در سیب زمینی پخته است. در کنار غذاهای دریایی سایر خوراک ها مثل خوراک گوشت بره به همراه پلوی زعفرانی و غیره نیز می توانید سفارش دهید.

اگر رژیم گیاه خواری دارید اصلا نگران نباشید؛ در منویی که در این رستوران عرضه می گردد می توانید غذاهایی که مخصوص گیاهخواران است را نیز سفارش داده و میل کنید. این رستوران در شهر قدیمی، آیگوفانوریا قرار گرفته و از ساعت 8 عصر تا 11شب آماده ارائه خدمات می باشد.

رستوران ماوریگوس | رستوران های جزیره رودس

رستوران ماوریگوس یکی از رستوران های جزیره رودس است و در سال 1933 ساخته شده است. این رستوران قدمت و تاریخچه زیادی داشته و با یاری خلاقیت سرآشپزهایی که در این رستوران کار می نمایند توانسته به معروفیت و محبوبیت فراوانی دست پیدا کند و جایگاه خوبی را در بین رستوران های این جزیره از آن خود کند.

غذاهای مختلفی را می توانید در این رستوران میل کنید که از آن جمله می توان به گوشت بره در سس کام کوات، ماهی تن کبابی با مقداری شربت بالزامیک، باقلا به همراه سبزی های وحشی در شربت میوه خرنوب و یا تره فرهنگی طاس کبابی شده با آلو اشاره نمود.

در این رستوران خبری از دسر نیست و معمولا کرم کارامل به عنوان دسر سرو می گردد. این رستوران در میدان اصلی شهر قرار گرفته است و از 12 ظهر تا آخر وقت به مشتریان خود خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد.

رستوران اوسیس

از دیگر رستوران های جزیره رودس رستوران اوسیس است. این رستوران در مجاورت خیلج قرار گرفته و از آن به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین و معتمدترین رستوران های این جزیره یاد می نمایند. اعضای یک خانواده مدیریت این رستوران را بر عهده دارند و سادگی در پخت غذا و منظره زیبای این رستوران از جمله امتیازات آن به شمار می رود.

بعد از خوردن غذا می توانید بر روی تخت هایی که در قسمت های شنی و سنگ های ساحلی محدوده رستوران قرار داده شده اند، نشسته و از نور خورشید و خواص آن بهره ببرید. این رستوران در بخش کالیتیا واقع بوده و معمولا در وعده نهار به ارائه خدمات می پردازد.

رستوران گرینیاریس | رستوران های جزیره رودس

رستوران گرینیاریس یکی از رستوران های جزیره رودس است که معروفیت و محبوبیت زیادی داشته و در آگیس ایوانیس یکی از روستاهای اطراف ارتدوکس یونانی که عثمانی ها آن را تاسیس نموده بودند قرار گرفته است. منوی این رستوان نیز شامل ریسوتوی میگو، انواع غذاهای دریایی و پنیس بوده و معمولا غذاهایی که مواد اولیه آنها گیاهان گرم است و یا انواع مختلف سالاد به عنوان پیش غذا سرو می گردد.

فضای این رستوران بسیار آرامش بخش و دوست داشتنی است و داخل آن می توان عکس هایی زیبا به همراه اشیائی عتیقه و قدیمی را مشاهد کرد. این رستوران در تمام روزهای سال به غیر از یکشنبه ها در تابستان و دوشنبه ها در زمستان به سرو غذا مشغول است.

رستوران دروسولایتس | رستوران های جزیره رودس

از دیگر رستوران های جزیره رودس رستوران دروسولایتس است. برای صرف غذا هم می توانید داخل رستوران را انتخاب کنید و هم به فضای بیرونی آن مراجعه کنید و غذایی که سفارش داده اید را زیر آسمان آبی میل نمایید.

موسیقی کراتی در فضای رستوران به گوش می رسد و فضایی مجذوب کننده برای میل غذا فراهم می نماید. گاهی اوقات که تعداد مشتریان رستوران افزایش پیدا می نماید سرویس دهی با کندی انجام می گردد پس اگر در چنینی شرایطی دوست داشتید به رستوران دروسولایتس مراجعه کنید اندکی صبوری به خرج دهید و از مناظری که در پیش چشمتان قرار گرفته است لذت ببرید. از ظهر به بعد می توانید برای میل غذا به این رستوران مراجعه نمایید.

رستوران پِرچه نو

رستوران پِرچه نو از دیگر رستوران های جزیره رودس است و صرف غذا در آن به شما این امکان را می دهد تا در یکی از رستوران های این جزیره، غذایی با کیفیت و با قیمتی مناسب میل کنید.

تخصص سرآشپزهای این رستوران طبخ پیتزاهای برشته و نازکی است که در فرهای چوبی پخته می شوند. علاوه بر پیتزا می توانید سالاد تدولس که از گلابی، گیاه منداب، گردو، پنیر پارمسان تشکیل شده است را نیز سفارش داده و میل کنید.

البته این تنها مواردی نیستند که می توانید در این رستوران میل کنید؛ یک منوی طولانی و بسیار مجذوب کننده از انواع دسر و پودینگ های ایتالیایی نیز در این رستوران ارائه می گردد و شما با توجه به دائقه خود می توانید یکی از آنها را میل نمایید. محیط داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و زیباست و بدون شک، خوردن غذا در این محیط می تواند خاطرات زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

رستوران لاکَندا دیمِناگس | رستوران های جزیره رودس

رستوران لاکنِدا دیمِناگس یکی دیگر از رستوران های جزیره رودس است و دکوراسیونی بسیار ساده و مجذوب کننده دارد. این رستوران در یک خیابان ساحلی قرار گرفته است و صرف غذایتان می تواند با نگاهی به خلیج توام باشد.

منوی متفاوتی از انواع غذاها که یکی از آنها کاسرول (غذایی گوشتی که در یک ظرف در فر پخته می گردد) است در اختیارتان قرار داده شده تا بتوانید آنچه که با طبع و میل شما هماهنگی دارد را میل کنید. این منو هر روز تغییر می نماید و شما هر روز با خوردن غذاهایی خوشمزه و بی نظیر شگفت زده خواهید شد. در کنار غذای متنوع، وجود دسرهای مختلف نیز از دیگر امتیازات این رستوران به شمار می رود.

رستوران گاتوبیانکو

یکی دیگر از رستوران های جزیره رودس رستوران گاتوبیانکو است. این رستوران در زمان خودش یکی از برترین رستوران های ایتالیایی جزیره بود و امروز نیز به مانند گذشته قادر است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند.

غذاهای لذیذی همانند پاستا، انواع دسرها مانند پاناکوتا، تیرامیسو، چیزکیک و غیره در رستوران گاتوبیانکو سرو می گردد. از دیگر غذاهای معروف این رستوران می توان به پیتزای طبخ شده در یک فر چوبی، پارمیجانای بادمجان و کاپاچوی سالمون اشاره نمود.

قیمت غذاهایی که در این رستوران میل می کنید اندکی بالاست، اما سهمی که برای هر فرد غذا سرو می گردد زیاد است و ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. رستوران گاتوبیانکو در شهر لندوس، خلیج آگیوس پاولوس قرار گرفته است.

آتیا کافه مِزِی | رستوران های جزیره رودس

آتیا کافه مِزِی از دیگر رستوران های جزیره رودس است و منظره بسیار زیبایی را از دریا در برابر چشمان شما فراهم می نماید. این رستوران فضای کوچکی داشته و غذاهایی شامل فلافل، حُمُص و سالاد تبوله در آن سرو می گردد.

علاوه بر اینها غذاهای دریایی مانند میگو و یا مرایدس سرخ شده نیز در اختیار علاقه مندان قرار داده می گردد. حضور در این رستوران در طول روز فرصت نگاه کردن به امواج دریای اژه را برای شما فراهم می نماید و به شما اجازه می دهد تا در محیطی با منظرهی بی نظیر غذای خود را میل کنید.

رستوران ایندیگو

رستوران ایندیگو از دیگر رستوران های جزیره رودس است و در منطقه آرت دکو نیومارکت قرار گرفته است. از جمله غذاهای رستوران ایندیگو که هواداران زیادی دارد می توان به فلافل همراه با سالاد عربی تبوله و حموس غلیط، کباب بره ایرانی با برنج بریانی اشاره نمود.

اگر دوست داشته باشید می توانید از ماست هایی که دانه های خرفه در آن ریخته شده است نیز میل نمایید. گیاهخواران نیز رفتن به این رستوران را دوست دارند زیرا یک منوی متنوع از غذاهای گیاهی در اختیار این گروه قرار داده می گردد.

در تمامی روزها از ساعت 11 صبح تا 11 شب می توانید برای صرف غذا به این رستوران بروید. البته رستوران ایندیگو به مدت یک یا دو ماه در فصل زمستان تعطیل است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3072

به "با معروف ترین رستوران های جزیره رودس؛ یونان آشنا شوید! (تور یونان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با معروف ترین رستوران های جزیره رودس؛ یونان آشنا شوید! (تور یونان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید