آنالیز نهایی شاخص های بودجه توسعه اعتبارات 1400فدراسیون های ورزشی

به گزارش تنها پیامک، هفتاد و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری، اعضای هیئت اجرایی و دیگر مدعوین در سالن شماره دو کمیته ملی المپیک در مورد آنالیز نهایی شاخص های بودجه توسعه اعتبارات 1400فدراسیون های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

آنالیز نهایی شاخص های بودجه توسعه اعتبارات 1400فدراسیون های ورزشی

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام عزیز از روسای فدراسیون ها و اعضای مجمع عمومی کمیته و بیانات دلگرم کننده وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمود.

سپس با توجه به مصوب چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در مورد تصویب کلیات شاخص ها، آنالیز و اجزای آن در نشست فوق العاده امروز هیئت اجرایی با حضور روسای فدراسیون های والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تکواندو، سه گانه، گلف و کبدی و سجادی سرپرست کاوران اعزامی به المپیک توکیو و قراخانلو رئیس آموزشگاه ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار گردید.

در ادامه پس از بحث و گفتگو و اخذ پیشنهادات و نظرات روسای فدراسیون های حاضر و اعضای هیئت اجرایی مقرر شد کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ضمن لحاظ نمودن پیشنهادات ارائه شده در جلسه فوق العاده بعدی هیئت اجرایی با ترکیب افراد حاضر در این نشست، شاخص های نهایی مشخص شود.

همچنین در جلسه امروز هیئت اجرایی از خدمات خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری با اهدا لوح سپاس قدردانی بعمل آمد و از سوی اعضای هیئت اجرایی با پیشنهاد یاری های مادی و غیر مادی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیون هایی که روز گذشته مورد بازدید صالحی امیری، اعضای هیئت اجرایی و هیئت همراه قرار گرفته اند موافقت شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1511

به "آنالیز نهایی شاخص های بودجه توسعه اعتبارات 1400فدراسیون های ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نهایی شاخص های بودجه توسعه اعتبارات 1400فدراسیون های ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید