بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

به گزارش تنها پیامک، فنیقیها، یونانیها، کارتاژها، اعراب و نورمنها از جمله مللی می باشند که در طول سده ها با تأثیر گذاشتن بر فرهنگ محلی ایتالیا، باعث شده اند تا ایتالیا بطور فوق العاده ای غنی از آثار معماری و هنری می باشد. نشانه های باقیمانده از گذشته، آثار هنری و تنوع فوق العاده طبیعت در شبه جزیره ایتالیا از جمله عوامل جذب توریست به این کشور می باشد که امروزه یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا به شمار می آید.

بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

علاوه بر آثار تاریخی ایتالیا، تفریحات ایتالیا نیز در جذب توریست موثر هستند. قدم زدن هنگام غروب یا عصر یکشنبه در اطراف شهر، سنتی شناخته شده در نواحی شهری و روستایی است. یکشنبه ها شمار زیادی از ایتالیایی ها به حومه های شهری یا تماشای رویدادهای ورزشی می فرایند. در تابستان، جمعیت کنار ساحل گردهم می آیند. بازی فوتبال به مراتب محبوب ترین ورزش است. دوچرخه سواری، مسابقه اتومبیل رانی، اسکی و تنیس نیز ورزش هایی عامه پسند به شمار می آیند. در سال های اخیر، بسکتبال هواداران ایتالیایی کثیری را به خود جذب کرده است.

مطلب پیشنهادی : جاذبه های گردشگری ایتالیا

گاردالند یک شهربازی است که در شمال شرقی ایتالیا واقع شده است. این مجموعه در 19 جولای 1975 افتتاح شده است و سه قسمت اصلی دارد؛ گاردالند، زندگی دریایی گاردالند (Gardaland Hotel) و هتل گاردالند. این پارک در مجاورت دریاچه گاردا قرار گرفته است.

مجله فوربس در میان ده شهربازی برتر دنیا، صندلی پنجم را به گاردالند داده است. همچنین عنوان هشتمین شهربازی پربازدید اروپا در اختیار این پارک است.

سالانه نزدیک به سه میلیون نفر از این پارک بازدید می نمایند؛ پارکی که بیش از 30 جاذبه دارد و دنیایی از هیجان و نشاط را برای بازدیدنمایندگان به ارمغان می آورد. یکی از جذاب ترین وسایل تفریحی این پارک، ترن پاندای کونگ فو کار است که از انیمیشن محبوب پاندای کونگ فو کار ساخت کمپانی دریم ورکس الهام گرفته است. غیر از این ترن، چندین ترن دیگر از جمله راپتور (Raptor) و Sequoia Adventure هم در این پارک وجود دارد. برای اینکه یک آرامگاه مصری را از نزدیک تجربه کنید Ramses: Il Risveglio را امتحان کنید؛ بخشی از پارک که با الهام از معابد آرامگاه های مصری ساخته شده است.

مساحت کل مجموعه gardaland که از مراکز تفریحی ایتالیاست، 445,000 مترمربع است، در حالی که پارک 200،000 مترمربع مساحت دارد. در ژوئن 2005 این پارک در رده پنجم ده پارک برتر دنیا رتبه بندی شد و در حال حاضر هشتمین پارک محبوب اروپاست. در سال 2006 این پارک به شرکت Merlin Entertainments واگذار شد. جاذبه های اصلی پارک؛ ماموت Mammut، جنگل ریپدز Jungle Rapids، فرار از آتلانتیس Fuga Da Atlantide، گردباد آبی Blue Tornado، رامسس Ramses، رپتور Raptor و سیاه چاله Oblivion هستند. سیاه چاله در 28 مارس 2015 افتتاح شد.

پارک gardaland بزرگ ترین پارک تفریحی کشور ایتالیا که از انواع گوناگون رولرکاستر و سواری های آبی برخوردار است. این پارک مملو از درختان تزئین شده زیبا، مجسمه و پیکره های با شکوه است. بازدیدنمایندگان از این پارک زیبا، می توانند در هتلی قلعه مانند اقامت نمایند. آکواریوم حیات دریایی، زندگی گونه های گوناگون آبزیان و محیط طبیعی زیست آنان را بازسازی کرده است.

نحوه دسترسی به پارک گاردالند

  • از طریق خودروی شخصی یا ون:

اگر از سمت شهر میلان به پارک می روید، بعد از خروجی Peschiera del Garda و با طی حدود چند کیلومتر، پارک را خواهید دید.

اگر از سمت شهر ونیز به پارک می روید، بعد از خروجی Sommacampagnaو یا Peschiera del Garda و با طی حدود چند کیلومتر، پارک را خواهید دید.

اگر از سمت شهر مودنا به پارک می روید، از تقاطع A4 به سمت میلان بروید و دوباره از خروجی Sommacampagna یا Peschiera del Garda خارج شوید. پارک چند کیلومتر بعد از خروجی بزرگراه است.

  • از طریق قطار:

پارک گاردالند در 2 کیلومتری ایستگاه قطار Peschiera del Garda (عبور از خطوط Trenord Milan-Brescia-Verona line یا Trenitalia Milan-Venice)

یک سرویس ترانسفر رایگان از ایستگاه قطار به سمت پارک و از پارک به ایستگاه قطار هم در نظر گرفته شده است. بعد از باز شدن پارک، هر 30 دقیقه این اتوبوس ها حرکت می نمایند.

  • از طریق هواپیما:

فرودگاه والریو کاتولو، Verona Villafranca و فرودگاه Gabriele DAnnunzio در Montichiari (برشا) تنها چند کیلومتر از پارک Gardaland فاصله دارد.

  • تلفن تماس با پارک گاردالند:

+39 045 644 9777

  • آدرس از روی نقشه:

هزینه بلیط پارک

بلیط یک روزه 32 یورو
بلیط 2 روزه 50 یورو
بچه ها با قد زیر 1 متر رایگان
افراد با ناتوانی جسمی رایگان

نقشه های دسترسی گاردالند

  • پارک گاردالند

  • آکواریوم دریایی

  • هتل

  • ادونچر هتل

بهترین زمان بازدید از گاردالند

همواره زمان خوبی برای تفریح، شیرجه زدن در آب و به حقیقت پیوستن رویاهایتان است.

مهم نیست که یک روز درخشان در فصل بهار است یا یک روز گرم در تابستان، یک روز ترسناک در هالووین است و یا فصل جشن و شادی. همواره زمان خوب برای بازدید از این مجموعه تفریحی است.

  • پارک گاردالند

  • آکواریوم دریایی

  • هتل

  • ادونچر هتل

منبع: آژانس مسافرتی آدراپانا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 569

به "بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید