حرکت کارناوال های شاد نوروزی در محلات شمال تهران

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اجرای ایستگاه های شادی و جشن های میدانی، حرکت کارناوال های نوروزی، موسیقی اقوام و برپایی تور های گردشگری برنامه های شاد فرهنگی و هنری را برای شهروندان شمال تهران رقم زد.

حرکت کارناوال های شاد نوروزی در محلات شمال تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، حامد عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: برنامه های شاد نوروزی در آستانه فصل بهار شامل کارناوال های گل ها، عروسک های نوروزی، تخم مرغ های رنگی در محلات شهرک نفت، گلابدره، حصار بوعلی، فرمانیه و ... از 27 اسفند تا 3 فروردین ماه اجرا شد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برنامه های اجرایی گفت: با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری، شمیران رنگ و بوی بهاری گرفت و در روزهای آغازین نوروز باستانی کوشش شد روح امید و زندگی در میان شهروندان تقویت گردد و برنامه های هفته دوم فروردین نیز به زودی اعلام می گردد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک بعلاوه ملاقات با بچه ها دارای معلولیت مرکز نرگس، خانواده های معلولان و آنالیز و برطرف نیازهای آن ها در جهت سهولت در گذران زندگی، شناسایی سالمندان شاخص و ملاقات، تبادل نظر و دلجویی از آن ها را از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی در نخستین روزهای نوروز 1401 در شمال تهران دانست.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2860

به "حرکت کارناوال های شاد نوروزی در محلات شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت کارناوال های شاد نوروزی در محلات شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید