خاطرات یک شهید زرتشتی به چاپ دوم رسید

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: جای پای فرهاد، خاطرات مادر شهید فرهاد خادم، از شهدای زرتشتی هشت سال دفاع مقدس توسط انتشارات روایت فتح به چاپ دوم رسید.

خاطرات یک شهید زرتشتی به چاپ دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب جای پای فرهاد نخستین کتاب از مجموعه مادران است. کتاب زندگی شهیدی زرتشتی با نام فرهاد خادم را از نگاه مادرش روایت می نماید. این اثر در سال 1389 به قلم فرهاد خضری نوشته و منتشر شد. فرزانه مردی، محقق اثر و سیدایمان نوری نجفی، طراحی جلد کتاب را برعهده داشته اند.

این کتاب بدون تغییر در محتوا و ساختار توسط انتشارات راویت فتح به چاپ دوم می رسد. داستان جای پای فرهاد از کوچه پس کوچه های کرمان پا می گیرد و خواننده را دنبال دخترکی می کشد که آرام و قرار ندارد، اما سرنوشت دخترک چنین رقم خورده که بعدها مادر شهیدی باشد به نام فرهاد خادم؛ همان که روز نخست اسفندماه 1360 در خط مقدم جبهه، در تنگ چزابه، به شهادت رسید.

فرهاد خضری در این کتاب روایتش را با یک جست وجو شروع می نماید؛ جست وجوی فوران عشق به هستی، در قلب یک مادر ایرانی، اما چرا او دست به چنین جست وجویی زده است؟ خودش پاسخ می دهد: چون مادران ایران زمین حرف ها برای گفتن دارند... و غزل ها برای سرودن. این شروع ماجرای دور و درازی است که تاج گوهر خداداد کوچکی راوی و فرهاد خضری به عنوان راوی مکمل در صفحات کتاب به نقل آن می پردازند و شهید فرهاد خادم را به عنوان یکی دیگر از شهدای این سرزمین به مخاطب معرفی می نمایند.

کتاب جای پای فرهاد در چاپ نخست با شمارگان 2200 نسخه و بهای480 هزار ریال توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 984

به "خاطرات یک شهید زرتشتی به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات یک شهید زرتشتی به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید