دائر شدن کلاس های حضوری، اقدامی بسیار ارزشمند است

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدابیر ارزشمند مقام عالی وزارت مبنی بر حضوری شدن کلاس ها را اقدامی بسیار ارزشمند دانست.

دائر شدن کلاس های حضوری، اقدامی بسیار ارزشمند است

به گزارش سزویس فرهنگی خبرنگاران، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دیدار اختصاصی با وزیر آموزش و پرورش که همزمان با ایام نوروز صورت گرفت؛ در سخنانی با تقدیر از اهتمام به بازگشایی مدارس گفت: تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدابیر ارزشمند مقام عالی وزارت مبنی بر حضوری بودن آموزش دانش آموزان در واحدهای آموزشی امری بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به برخی مسائل آموزش و پرورش در قم بیان نمود: برای جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش آموزان و پیشگیری از تبعات جبران ناپذیر شرایط موجود در زمان به جای مانده از سال تحصیلی آموزش های حضوری دانش آموزان امری ضروری است که بسیار در ارتقای دانش آموزان تاثیر گذار خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم توجه به رفع کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و افزود: نحوه توزیع کتب در واحدهای آموزشی از جمله مواردی است که مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان نسبت به دغدغه دارند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار با تقدیر و از مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به لحاظ تلاشهای تاثیرگذار و شایسته در مدت حضور در این مسئولیت، ابراز امیدواری کرد بتوان در سال نو با استفاده از تمامی ظرفیت ها به ارتقا همه جانبه آموزش و پرورش کمک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2645

به "دائر شدن کلاس های حضوری، اقدامی بسیار ارزشمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دائر شدن کلاس های حضوری، اقدامی بسیار ارزشمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید