آموزش حضوری برای رشد اجتماعی دانش آموزان ضروری است

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/کرمانشاه معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش حضوری برای رشد اجتماعی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان ضروری است.

آموزش حضوری برای رشد اجتماعی دانش آموزان ضروری است

رضوان حکیم زاده، امروز (9دی) در مراسم تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر و مولف و دانش آموزان برگزیده مسابقات علمی پژوهشی شهرستان جوانرود، با اشاره به تعطیلی طولانی مدت مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: از اینکه بر خلاف خیلی از نظام های آموزشی پیشرو خیلی دیر به سمت آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا رفتیم، رنج می بردیم.

حکیم زاده با تاکید بر اهمیت توجه به آموزش حضوری، گفت: آموزش حضوری نه برای یادگیری ریاضی و علوم و سایر علوم پایه، بلکه برای رشد اجتماعی دانش آموزان ضروری است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش حضوری برای رشد مهارت های ارتباطی دانش آموزان هم اهمیت زیادی دارد.

حکیم زاده در ادامه اشاره ای هم به تلاش های معلم های سراسر کشور برای تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونایی داشت و گفت: در بازدیدی که امروز از مدارس شهرستان جوانرود انجام شد، به وضوح می شد تلاش معلم ها را جهت یادگیری دانش آموزان مشاهده کرد.

وی اشاره ای هم به موفقیت های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جوانرود داشت و ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در شاخص های مورد بررسی از شرایط مناسبی برخوردار بوده که جای خرسندی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2773

به "آموزش حضوری برای رشد اجتماعی دانش آموزان ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش حضوری برای رشد اجتماعی دانش آموزان ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید