مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد

به گزارش تنها پیامک، مصطفی جمالی بنابه پیشنهاد شورای عالی سازمان انتقال خون و با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، براساس پیشنهاد شورای عالی سازمان انتقال خون و تایید و ابلاغ این حکم به وسیله بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، مصطفی جمالی به عنوان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد.

در حکم انتصاب جمالی آمده است: خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید تا با استعانت از پروردگار متعال، حمایت و پشتیبانی از دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با بهره گیری از مشارکت تمامی صاحب نظران در انجام این رسالت خطیر و اعتلای روزافزون آن مجموعه اهتمام لازم را به عمل آورید.

جمالی مدیرعامل نو سازمان انتقال خون ایران از چهره های خوشنام در حوزه طب انتقال خون است که در سوابق علمی وی، فارغ التحصیلی رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فارغ التحصیلی تخصص آسیب شناسی تشریحی و بالینی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2614

به "مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید