درمان با قارچ جادویی مجاز شد؟ ، اولین کلینیک های درمانی سیلوسایبین در آمریکا

به گزارش تنها پیامک، استان اورگان امریکا به سمت تجاری کردن قارچ جادویی و تاسیس کلینیک های سیلوسایبین پیش می رود.

درمان با قارچ جادویی مجاز شد؟ ، اولین کلینیک های درمانی سیلوسایبین در آمریکا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، اولین کلینیک های درمانی سیلوسایبین در اورگان امریکا، چندان دور به نظر نمی رسند و شاید اورگان بتواند به زودی خود را استان سیلوسایبین بنامد. تسهیل نماینده های آموزش دیده درمان مجوز گرفتند، چندین تولیدنماینده مجوز پرورش قارچ ها دریافت کردند و اولین آزمایشگاه برای آزمایش محصولات از نظر مقدار اثربخشی و ایمنی ایجاد شد.

آزمایشگاه رز سیتی که قبلا کار کنترل کیفیت محصولات دارویی ساخته شده از شاهدانه را انجام می داد، اولین آزمایشگاهی خواهد بود که محصولات مجاز سیلوسایبین را آزمایش می نماید و اثربخشی و خلوص آنها را قبل از رفتن به مراکز درمانی برای تجویز تحت نظارت، ارزیابی می نماید.

انجی آلبی، مدیر بخش خدمات سیلوسایبین اورگان (OPS) گفت: ما به آرمبراست از ساتوری فارمز به خاطر صدور اولین مجوز سیلوسایبین در تاریخ اورگان و به نمایندگی از زنان پیشرو در زیست بوم در حال ظهور سیلوسایبین تبریک می گوییم. اگرچه مجوزهای ساخت مقرون به صرفه نیستند، آرمبراست 10000 دلار برای مجوز در نظر گرفته و برای تمدید هر سال باید 10000 دلار بپردازد.

در همان زمان، اورگان شاهد اولین فارغ التحصیلان دوره آموزشی رسمی برای تبدیل شدن به درمانگر سیلوسایبین بود. سیلوسایبین مانند شاهدانه در داروخانه ها فروخته نمی گردد. افراد بالای 21 سال باید در یک جلسه درمانی در مرکز مجاز شرکت نمایند تا دارو را در یک محیط تحت نظارت با همراهی یک متخصص آموزش دیده مصرف نمایند.

بیش از 100 دانشجو، بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی، پس از شش ماه آموزش فشرده در جنگل های خارج از پورتلند، در ماه مارس فارغ التحصیل شدند. به عنوان پزشکان دارای مجوز، نقش آنها غربالگری مشتریان و کار با آنها قبل و بعد از تجربه آنها از مصرف سیلوسایبین خواهد بود.

در اواسط آوریل، سازمان بهداشت اورگان (OHA) مجوز سه تسهیل نماینده اول را صادر کرد که پس از دریافت مجوز استان، می توانند در مراکز خدماتی کار نمایند.

در نوامبر 2020، استان شمال غربی اقیانوس آرام اولین استان در ایالات متحده شد که درمان مجاز سیلوسایبین را قانونی کرد. این رای علاوه بر جرم زدایی از داشتن قارچ سیلوسایبین برای استفاده تفریحی، راه را برای پزشکان دارای مجوز برای درمان افراد 21 سال به بالا هموار کرد.

  • عکس | کشف یک الماس عجیب و غریب | قلب تپنده، 4 سال بعد از ماتریوشکا پیدا شد

البته، عرضه قارچ جادویی کاملا راحت نبوده است. نوامبر گذشته، 25 شهر از 36 شهرستان و بیش از 100 شهرداری، درمان سیلوسایبین را ممنوع کردند. با این حال، 20 منطقه پرجمعیت اورگان، از جمله شهر پورتلند، این اجازه را خواهند داد.

انتظار می رود که از قارچ جادویی و ماده موثرش سیلوسایبین در درمان تروما، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و ... استفاده گردد. با وجود ممنوعیت آن در بیشتر بخش های منطقه ای استان، دسترسی برای همه در سراسر کشور آزاد خواهد بود و بیماران برای حضور در مرکز خدمات نیازی به ارجاع پزشکی یا نسخه نخواهند داشت. انتظار می رود اولین کلینیک های درمانی اواخر سال جاری درهای خود را باز نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3178

به "درمان با قارچ جادویی مجاز شد؟ ، اولین کلینیک های درمانی سیلوسایبین در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان با قارچ جادویی مجاز شد؟ ، اولین کلینیک های درمانی سیلوسایبین در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید