ملاقات استقلال و سپاهان جای اشتباه نیست، قدر دیاباته را ندانستند

به گزارش تنها پیامک، مهدی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران در مورد برد استقلال برابر پیکان و شرایط این تیم برای ملاقات برابر سپاهان اصفهان گفت: پیروزی بعد از 5 هفته تساوی پی در پی شرایط را برای استقلال از لحاظ جدول، روحی و روانی برای ملاقات برابر سپاهان بهتر کرد.

ملاقات استقلال و سپاهان جای اشتباه نیست، قدر دیاباته را ندانستند

وی اضافه نمود: استقلال در خط فاعی به یک هماهنگی و آرامش کامل رسیده است. دو گل خورده کارنامه قبولی به خط دفاع استقلال داده است و امیدوارم این فرایند در بازیهای بعد هم ادامه پیدا کند. در خط هافبک هم جوانانی هستند که کوشش می نمایند جای هافبک های بزرگ و سابق استقلال را بگیرند. مهدی پور، نیک نفس کوشش زیادی دارند تا بتوانند برای استقلال تاثیرگذار باشند البته آنها در ابتدای راه هستند و هر چه بیشتر در لیگ بازی نمایند پخته تر خواهند شد.

وی تاکید نمود: در خط حمله، استقلال شرایط ایده آلی ندارد. مهاجمان این تیم کم گل می زنند. فرهاد مجیدی که خودش یک مهاجم بوده و حساس ترین گل ها را به ثمر رسانده باید چه از لحاظ تاکتیکی و چه روحی و روانی مهاجمان تیمش را آماده تر کند. ژستد هنوز پایش به گلزنی باز نشده. قاسمی نژاد نیمکت نشین مانده و مطهری هم دقایق سرانجامی به بازی می آید. اعتقاد دارم مجیدی می تواند از تجربه گرانبهای خود در گلزنی های پی در پی استفاده نموده و به گونه ای از آنها استفاده کند که تشنه گلزنی باشند. یادمان باشد که در ملاقات برابر پیکان هم از سه گلی که استقلال به ثمر رساند دو گل را مدافعان زدند و گل سوم را مهاجهمی زد که در دفایق سرانجامی وارد زمین شد.

این پیشکسوت فوتبال در مورد ملاقات روز سه شنبه استقلال برابر سپاهان هم گفت: استقلال و سپاهان دو تیم بزرگ فوتبال کشورمان هستند. بارها برابر هم به میدان رفته و همواره شاهد یک بازی زیبا از دو تیم بودیم. اگر تماشاگران هم بتوانند برای این بازی به استادیوم راه پیدا نمایند جذابیت این دو بازی دو چندان خواهد شد. هم استقلال و سپاهان بازیکنان بزرگی دارند که می توانند در زمین با کیفیت استادیوم آزادی نمایش قابل قبولی ارائه دهند.

فنونی زاده در ادامه گفت: کادر فنی دو تیم بررسی دقیقی از حریف خواهد داشت. ملاقات این دو تیم همچون بازی شطرنج است و هر کس اشتباه کند مات خواهد شد. استقلال نباید مقابل سپاهان حتی یک اشتباه داشته باشد زیرا بازیکنان با تجربه ای در سپاهان بازی می نمایند که می توانند در یک لحظه از اشتباه استقلال سود برده و بازی را به نفع خود به سرانجام برساند.

وی در مورد صحبت های شیخ دیاباته در مورد اتفاقاتی که برای او در مدیریت قبلی اتفاق افتاده است گفت: هرگز انتظار چنین رفتاری را با این بازیکن نداشتیم. او در زمان حضورش در استقلال هم گلزنی کرد، هم محبوب طرفداران بود و هم با تمام وجود در تمرنیات حاضر بود تا بتواند با آمادگی کامل پای به مسابقات بگذارد. دوران افت او دقیقا همزمان با همین اتفاقات بود و دیدیم که او رفته رفته از آن شرایط ایده آل خارج شد.

هافبک پیشین استقلال گفت: مدیران گذشته باید در این خصوص شرح دهند. جای تاسف دارد که با بازیکن بی حاشیه و گلزن چنین رفتاری انجام شده است. قدر این بازیکن را ندانستیم. به راحتی او را از دست دادیم و حالا او در کنار استراماچونی در قطر باز هم گل های زیادی را برای تیمش به ثمر رسانده.

فنونی زاده در سرانجام اعلام کرد: باید با کسانی که با این بازیکن بی حاشیه چنین رفتار غیرحرفه ای انجام دادند برخورد کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نه تنها برای استقلال بلکه برای هیچ تیم دیگری که بازیکن خارجی دارد به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2413

به "ملاقات استقلال و سپاهان جای اشتباه نیست، قدر دیاباته را ندانستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات استقلال و سپاهان جای اشتباه نیست، قدر دیاباته را ندانستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید