راهیابی به مسابقات پارالمپیک تجلی عزم ورزشکاران است

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی در دیدار با ورزشکاران مازندرانی اعزامی به مسابقات پارالمپیک آسیایی 2018 جاکارتا؛ ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها و سوگواری های همه عزاداران حسینی، گفت: ایام عزاداری فرصتی برای حسابرسی اعمال ماست که چه اندازه در مسیر خداوند و آموزه های آل الله قرار داریم.

راهیابی به مسابقات پارالمپیک تجلی عزم ورزشکاران است

اسلامی با اشاره به این که راه یابی به مسابقات پارالمپیک خود موفقیت و گام بزرگی است که شما برداشته اید و رقم زده اید، اضافه نمود: عزم و اراده است که انسان را شکوفا می کند و این؛ یک نشان از عزم و اراده شماست.

اسلامی با اشاره به این که استکبار جهانی افتخارآفرینی های شما را نمی پسندد و برای تخریب روحیه ورزشکاران ما همواره ناداوری و ناسازگاری ایجاد می کند لذا شما باید با غیرت و اراده خود، خلاف اراده آنان حرکت کنید، گفت: آهنین و مستحکم باشید و به هیچ وجه اسیر عملیات روانی آنان نشوید.خواستن، توانستن است و شما می توانید با تکیه بر اراده خود افتخارات بیشتری را کسب کنید.

مقام عالی دولت در استان با بیان این که همواره پشتیبان و حامی شما بوده و هستیم، برای دلاوران مازندرانی حاضر در مسابقات پارالمپیک آسیایی 2018 جاکارتا برای درخشش در این آوردگاه مهم ورزشی و به اهتزاز درآوردن پرچم پرغرور جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت کرد.

قابل ذکر است در مسابقات پارالمپیک آسیایی 2018 جاکارتا مجید لشکری در رشته والیبال نشسته ، رمضان صالحی در رشته والیبال نشسته ، مرتضی مهرزاد در رشته والیبال نشسته، حکیم منصوری در رشته بسکتبال با ویلچر، وحید سعادت پور در رشته بستکتبال با ویلچر ، مبین رکیده در رشته دو و میدانی ، شهرام حسن پور در رشته دو و میدانی ، احسان موسی نژاد در رشته جودو ، محمدرضا خیرالله زاده در رشته جودو ،عالیه محمودی در رشته تیراندازی و حمزه محمدی در رشته وزنه برداری به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در این دوره از مسابقات مهشاد عبادیان به عنوان داور تنیس روی میز ، محمدرضا حاج یوسف زاده به عنوان مربی جودو ، یوسف آجرلو به عنوان مربی تیراندازی ، مسعود فلاح به عنوان مربی بسکتبال با ویلچر و خدیجه شریفی نتاج به عنوان داور شطرنج حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 16

به "راهیابی به مسابقات پارالمپیک تجلی عزم ورزشکاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی به مسابقات پارالمپیک تجلی عزم ورزشکاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید