رونمایی خودروی برقی فیات کرایسلر

به گزارش تنها پیامک، منابع آگاه به بلومبرگ اعلام کردند فیات کرایسلر اتوموبیل یک خودروی تمام برقی در نمایشگاه فناوری CES لاس وگاس در ماه آینده رونمایی خواهد کرد.

رونمایی خودروی برقی فیات کرایسلر

به گزارش خبرنگاران، این خودروساز ایتالیایی-آمریکایی با هدف رقابت با مدلهای تسلا، همچنین سرگرم کار روی یک خودروی اسپورت برقی مازراتی است.

این دو مدل تغییر در استراتژی سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر را نشان می دهند. وی پیش از این تمایلی به سرمایه گذاری در خودروهای برقی نداشت زیرا بر این باور بود که این خودروها حداقل تا چند سال آینده سودآور نخواهند بود.

اما خودروسازان در مواجهه با مقررات آلایندگی سخت گیرانه تر در بازارهای متعدد، ناچار شده اند به سوی ساخت خودروهای برقی حرکت کنند.

مدیرعامل فیات کرایسلر در ژوئن گفته بود وی برقی سازی را حلال همه مسائل نمی بیند اما مایل است تجربه بیشتری در این بخش داشته باشد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیات کرایسلر اتوموبیل نخستین خودروساز بزرگی است که با گوگل برای طراحی خودروهای خودران توافق همکاری امضا کرد و موافق همکاری با غولهای فناوری برای محک زدن تغییرات اساسی در صنعت خودرو است. این خودروساز با 6.9 میلیارد دلار بدهی صنعتی در پایان سه ماهه سوم، منابع محدودی برای سرمایه گذاری نسبت به رقیبان اصلی خود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 744

به "رونمایی خودروی برقی فیات کرایسلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی خودروی برقی فیات کرایسلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید