پوروسانگوئه؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می گردد!

به گزارش تنها پیامک، پوروسانگوئه اولین فراری تمام دوران است که درب عقب دارد. این درب ها تا زاویه 79 درجه باز می شوند و برای تغییر حالت از موتور الکتریکی استفاده می نمایند تا در حالت خودکشی باز شوند.

پوروسانگوئه؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می گردد!

خبرنگاران - پوروسانگوئه نه تنها متفاوت ترین محصول فراری است بلکه یکی از خاص ترین های صنعت جهانی خودرو نیز محسوب می گردد! فکرش را بکنید؛ یک فراری در کلاس شاسی بلند. این جمله برای برند فراری، عجیب ترین چیزی است که بتوان متصور شد، خودروسازی که تمام تاریخ خود را به فراوری سوپراسپرت های سریع مشغول بوده حالا یک شاسی بلند هم دارد...

فراری پوروسانگوئه مدل 2023 در رنگ مجذوب نماینده آبی و قلب هیولا که 715 اسب بخار را در اختیار چرخ ها قرار می دهد.

تپنده 12 سیلندر 6.5 لیتری پوروسانگوئه گشتاوری معادل 716 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. خودور طی 3.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برثانیه می رسد. بیشینه سرعت نیز 309 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. این آمار برای یک شاسی بلند در برترین حالت ممکن واقع شده است.

در بخش جعبه دنده نیز از نمونه 8 سرعته دوکلاچه استفاده شده و سامانه تمام چرخ محرک در شرایط فعال واقع شده است.

فراری پوروسانگوئه 2180 کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با لامبورگینی اوروس(دیگر شاسی بلند خاص دنیای خودرو) حدود 117 کیلوگرم سبک تر است.

در قسمت تعلیق از فناوری تطبیقی استفاده شده که با تنظیم ارتفاع هوشمند خودرو نسبت به مسیر، تجربه یک رانندگی نرم و هندلینگ حرفه ای را فراهم می نماید.

Ferrari Purosangue

فضای کابین فراری پوروسانگوئه قطعا یکی از برترین و متفاوت ترین های حال حاضر بازار جهانی خودرو است. پوروسانگوئه اولین فراری تمام دوران است که درب عقب دارد. این درب ها تا زاویه 79 درجه باز می شوند و برای تغییر حالت از موتور الکتریکی استفاده می نمایند تا در حالت خودکشی باز شوند.

کیفیت مواد اولیه و حس اسپرت جزئیات اولین چیزی است که نگاه مخاطب را درگیر خود می نماید. پس از آن باید از فناورانه ها و طراحی جالب کنسول اصلی جلو بگوئیم که میزبان دو نمایشگر 10.2 اینچی که یکی از آنها مقابل راننده و دیگری مقابل سرنشین جلو واقع شده است.

از امکانات دیگر باید به پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اوتو با دسترسی کنترلی روی فرمان اشاره کنیم که البته به اصطلاح چندان یوزرفرندلی نیست!

قیمت پایه فراری پوروسانگوئه در بازار آمریکا 398350 دلار است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3161

به "پوروسانگوئه؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوروسانگوئه؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید