ساعت طرح ترافیک تهران تغییر نمی کند

به گزارش تنها پیامک، تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت ساعت طرح ترافیک تهران فعلا تغییر نمی کند.

ساعت طرح ترافیک تهران تغییر نمی کند

به گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمناف هاشمی گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونا در شهر تهران و تردد کمتر دانش آموزان و دانشجویان در شهر به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، تصمیم بر این شد که فعلا ساعت محدودیت های ترافیکی تغییر نکند.

وی اضافه کرد:در حال حاضر ساعت طرح ترافیک مثل گذشته از ساعت 8:30 دقیقه صبح تا 16 دقیقه است و خودروها از ساعت 14:30 تا 16 تنها برای یکبار می توانند از طرح به صورت رایگان خارج شوند تا کارکنان دولت بتوانند قبل از ساعات شروع طرح خود را به محل کار برسانند و بعد از سرانجام طرح نیز از آن خارج شوند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران 13 بهمن ماه 98 لایحه معین نرخ عوارض ورود به محدوده های ترافیکی سال 99 شهر تهران را با 21 درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به 2 هزار و 800 تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته 21 درصد افزایش داشت.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک و بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران، ساعت اجرای این طرح ها کاهش یافت و اکنون از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می شود.

به طور معمول 2 طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می شود و شرط ورود به این محدوده ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت نام مالک و معینات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان های شریعتی و 17 شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1251

به "ساعت طرح ترافیک تهران تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت طرح ترافیک تهران تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید