سرعین میزبان تورگردانان و راهنماهای گردشگری کشور می گردد

به گزارش تنها پیامک، جعفر بذری عصر شنبه در جلسه اعضا جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل اضافه نمود: سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور تا به امروز نتوانسته ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری خود را بشناساند، بنابراین لازم است در این زمینه برنامه های گسترده ای اجرا گردد.

سرعین میزبان تورگردانان و راهنماهای گردشگری کشور می گردد

وی یکی از این برنامه ها را دعوت از تور لیدرها و راهنمایان گردشگری کشور مطرح کرد و ادامه داد: براین اساس اردیبشهت ماه سال آینده نشست تور لیدرها و راهنمایان این صنعت را برای آشنایی با جاذبه های گردشگری منطقه در سرعین برگزار خواهیم کرد.

بازرس جامعه صنفی تاسیسات اقامتی کشور با اشاره به برگزاری جشن راهنمایان گردشگری کشور طی امسال در اصفهان متذکر شد: در این جشن قرار است 750 تور لیدر و راهنمای گردشگری حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از این تعداد برای نشست سرعین دعوت خواهند شد، بیان داشت: اعتقاد داریم که اکنون بهترین زمان و فرصت برای توسعه گردشگری سرعین و معرفی آن در کشور و در سطح بین المللی فراهم شده است.

بذری در تشریح این اظهارات خود مطرح کرد: با توجه به اتفاقاتی که در بحث گردشگری منطقه اتفاق افتاده بویژه مسایل مرتبط با کشورهای روسیه و ترکیه، بهترین فرصت برای توسعه گردشگری ایران فراهم شده تا با جذب گردشگران روسی گام های بلندی در راستای دستیابی به چشم انداز توسعه 1404 برداشته گردد.

وی با بیان اینکه به دلیل ناامنی در بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه سفرهای گردشگری به این کشورها کاهش یافته است، تاکید نمود: می توان با معرفی جاذبه های گردشگری در سطح کشور و تعریف امکانات گردشگری جدید نسبت به جذب گردشگران بین المللی اقدام کرد.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی اردبیل این فرصت را بویژه برای استان ها و شهرهای گردشگرپذیر از جمله سرعین به عنوان ششمین قطب گردشگری کشور ایدا آل توصیف کرد، اما در عین حال بر لزوم معرفی ظرفیت های ممتاز آن تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 693

به "سرعین میزبان تورگردانان و راهنماهای گردشگری کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعین میزبان تورگردانان و راهنماهای گردشگری کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید