سقوط بالگرد در اندونزی 4کشته و زخمی در پی داشت

به گزارش تنها پیامک، در سقوط یک فروند بالگرد در اندونزی یک نفر کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

سقوط بالگرد در اندونزی 4کشته و زخمی در پی داشت

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛در سانحه سقوط یک فروند بالگرد در شرق اندونزی خلبان کشته شد اما سه مسافر این بالگرد زنده ماندند.

بر اساس گزارش دیلی استار، به گفته مسئولان، علت سقوط این بالگرد که در شرق اندونزی و در استان پاپوآ سقوط نموده، هنوز تعیین نیست.

آگوس ریانتو(Agus Rianto) سخنگوی پلیس ملی اندونزی در رابطه با این حادثه گفت:مسافران را برای درمان و مراقبت های پزشکی فوری به نزدیک ترین شهر منتقل نموده ایم.

در حالی که شرایط آب و هوایی مساعد گزارش شده است مقامات هوایی اندونزی که اخیراً حوادث هوایی بسیاری را تجریبه نموده اند می گویند که از این وضعیت به ستوه آمده اند.

پاپوآ، شرقی ترین استان اندونزی است و به واسطه دوری راه و کوهستانی بودن منطقه معمولاً از هواپیما و بالگرد برای حمل و نقل به این استان استفاده می گردد؛ اما زمین سخت و بدی آب و هوا، حوادثی را در سال های اخیر در این منطقه وجود آورده است.

در سال گذشته، یک هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی تریگانا(Trigana) در این منطقه سقوط کرد و 54 نفر سرنشین آن کشته شدند.

بخش حمل و نقل هوایی در اندونزی به دلیل رشد مالی، در حال گسترش است اما رکورد ایمنی این سیستم هوایی ضعیف است و حوادث هوایی زیادی را در چند سال گذشته، از جمله سقوط هواپیما هواپیمایی ایرآسیا در دسامبر که طی آن 162 نفر کشته شدند، تجربه نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 335

به "سقوط بالگرد در اندونزی 4کشته و زخمی در پی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بالگرد در اندونزی 4کشته و زخمی در پی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید